AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her jeg bor er det f.eks. 2 Kiwi butikker med 2-300 meter mellom seg. Og en xtra. Det mangler hender i eldreomsorgen og overetableringen av dagligvare må vel presse prisene opp? De har jo i tillegg åpent 7-23. også fordyrende vil jeg tro? Het tenker jeg Kiwi burde fått nei på å ha to butikker så nære. Og att det ikke er gunstig. Anonymkode: 7070c...d91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Enig med deg, det burde være krav om avstand. Åpningstiden burde vært kortet ned også, det ville gjort varene billigere. Anonymkode: 9fdd0...38b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og de som mister jobben burde få kundeservicejobber i offentlig sektor, slik at det var mulig å få kontakt med disse på tlf. Det er ingen mening i å sitte å vente og vente og vente, på den ene som av og til gidder å ta telefonen i offentlig sektor. Anonymkode: 9fdd0...38b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.