Gå til innhold

Redd for å være til bry ovenfor psykiatritjenesten, så det sitter langt inne å spørre om ekstra hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følges opp av psykiatritjenesten to ganger i uka og de sier alltid (i alle fall når jeg har en vanskelig/dårlig periode) at det bare er å ta kontakt om det er noe (de er åpen til kl. 20 hver dag). Men som oftest sitter det veldig langt inne for meg og det er vanskelig å spørre/si i fra. 

Hva kan man gjøre for at det skal bli enklere? Forsøker tenke det er jobben deres men likevel er det vanskelig.

Anonymkode: e3990...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du trenger mye hjelp og oppfølging. Er det blitt snakket om omsorgsbolig?

Anonymkode: 9876a...9ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det virker som om du trenger mye hjelp og oppfølging. Er det blitt snakket om omsorgsbolig?

Baserer du det bare på det jeg har skrevet her eller "kjenner du meg igjen" fra andre tråder også? Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, det har tidligere blitt snakket om omsorgsbolig og jeg har tidligere også søkt om det men det er veldig vanskelig å få i kommunen her jeg bor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Baserer du det bare på det jeg har skrevet her eller "kjenner du meg igjen" fra andre tråder også? Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, det har tidligere blitt snakket om omsorgsbolig og jeg har tidligere også søkt om det men det er veldig vanskelig å få i kommunen her jeg bor.

Kjenner deg igjen ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner deg igjen ;)

Hjelp. Her er man visst ikke så anonym som man tror. Men det er kanskje ikke så vanskelig å kjenne igjen folks skrivestil og problematikk på et så lite forum som her selv når man skriver som anonym?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjelp. Her er man visst ikke så anonym som man tror. Men det er kanskje ikke så vanskelig å kjenne igjen folks skrivestil og problematikk på et så lite forum som her selv når man skriver som anonym?

Nei, noen er veldig lette å kjenne igjen tross at de skriver som anonym. Her kjente jeg deg igjen på skrivestil og problematikk ja 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, noen er veldig lette å kjenne igjen tross at de skriver som anonym. Her kjente jeg deg igjen på skrivestil og problematikk ja 

Jeg skjønner. Angående omsorgsbolig tror jeg nok dessverre ikke det er en løsning for meg. For det første fordi jeg tenker det ville blitt ett stort steg tilbake for meg (jeg er vant til å klare meg alene mye nå) og også for det andre at jeg tviler sterkt på at jeg ville fått plass (hun ene i psykiatritjenesten sa nylig at man ikke får tilbud med mindre man trenger nattevakt og jeg klarer meg jo stort sett greit).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...