AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Jeg er ekstremt glad i mitt janus ullundertøy, hva med deg. Har du en god jakke eller noen gode vintersko du er super fornøyd med (må fylle på garderoben min og trenger litt tips). Jeg har pr nå kun joggesko og det er ikke så greit i sølevær Anonymkode: 4de5a...cec 1 Siter
Lillemus Skrevet 15. august Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ekstremt glad i mitt janus ullundertøy, hva med deg. Har du en god jakke eller noen gode vintersko du er super fornøyd med (må fylle på garderoben min og trenger litt tips). Jeg har pr nå kun joggesko og det er ikke så greit i sølevær Anonymkode: 4de5a...cec Jeg fikk en dunparkas fra Bergans til jul av kjæresten i 2010 - elsker den! Den er ganske mye brukt, men er like fin og varm fremdeles. 0 Siter
onsdager Skrevet 15. august Skrevet 15. august Nei trenger å kjøpe litt nytt selv. Har endret stilen min mye de siste årene og liker ikke lenger de gamle klærne 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Sverger til sommerklær😉nei da. Anonymkode: b0fac...d4b 0 Siter
VingleKringle Skrevet 16. august Skrevet 16. august Ja, du tuller, men jeg hadde en skikkelig oppvåkning for noen få år siden ved å begynne med vintersko og vinterjakker. Plutselig ikke så kaldt å være ute om vinteren likevel 😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Vinterjakka kom det mus i. Anonymkode: b3884...837 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.