Marye Skrevet 15. august Skrevet 15. august Kan en med schizoaffektiv lidelse greie å jobbe i en kaffesjappe ala espresso house, Starbucks’s osv 0 Siter
Vendi Skrevet 15. august Skrevet 15. august Jeg tenker at det ikke er diagnose, men funksjon, som har mest å si i en sånn sammenheng. 2 Siter
Marye Skrevet 15. august Forfatter Skrevet 15. august Så pleier de fleste med schizoaffektiv å ha funksjon nok til det da? 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. august Skrevet 15. august Marye skrev (2 timer siden): Så pleier de fleste med schizoaffektiv å ha funksjon nok til det da? Skjer det i samarbeid med jobbspesialist fra NAV? 0 Siter
Marye Skrevet 15. august Forfatter Skrevet 15. august XbellaX skrev (9 minutter siden): Skjer det i samarbeid med jobbspesialist fra NAV? Ja 0 Siter
Havfruen Skrevet 15. august Skrevet 15. august Marye skrev (3 timer siden): Så pleier de fleste med schizoaffektiv å ha funksjon nok til det da? Jeg tenker at du kjenner deg selv godt og vet sånn ca hva du kan takle? Man må iallefall tåle og like høyt tempo i et slikt yrke:) 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. august Skrevet 15. august Marye skrev (1 minutt siden): Ja Fint, jeg anser det for å øke sjansene dine. 0 Siter
nachnoo Skrevet 15. august Skrevet 15. august Marye skrev (4 timer siden): Kan en med schizoaffektiv lidelse greie å jobbe i en kaffesjappe ala espresso house, Starbucks’s osv Det bør gå helt greit 🙂 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.