Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri svar denne brukeren! En påminnelse! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte deg nettopp i helgetråden:)

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (49 minutter siden):

Aldri svar denne brukeren! En påminnelse! 

Ok. Hvis det er det du ønsker.

Anonymkode: 8b8d9...d47

Skrevet

Er du både @Blondi og @Blondie (som det står i overskriften) ? Det er registrert mange liknende brukernavn, men bare din bruker ser ut til å være aktiv nå.

Hvis du ikke vil ha svar, er det nok lurt å skrive dette i startinnlegget når/hvis du oppretter en ny tråd. Ellers risikerer du at folk svarer hvis de synes de har en passende kommentar. 

Bare se bort fra dette svaret hvis jeg tråkker i salaten på noe vis. Det er ikke ondt ment. 

Skrevet

Jeg er bare Blondi har ikke flere brukere enn det. Skrivefeil. 
Dere vil ikke svare meg! 
Deilig å få det bekreftet! Men jeg vet det jo. Og om noen svarer så er det ikke for å si noe hyggelig vel. 

Skrevet

Det var bare en påminnelse til dere ❤️

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 16cd6...a3c

Skrevet
Blondi skrev (4 minutter siden):

Dere vil ikke svare meg! 
Deilig å få det bekreftet! Men jeg vet det jo. Og om noen svarer så er det ikke for å si noe hyggelig vel. 

Beklager hvis jeg ikke forsto at du mente det motsatte av det du skrev (?)

Jeg oppfatter ikke DOL som noen konkurranse om svar og "likes" og fraråder andre å gjøre det.

Skrevet
laban skrev (6 minutter siden):

Beklager hvis jeg ikke forsto at du mente det motsatte av det du skrev (?)

Jeg oppfatter ikke DOL som noen konkurranse om svar og "likes" og fraråder andre å gjøre det.

Ja, motsatte. Eller rett ihvertfall.
Nei, det er vel ikke det, men man observerer selvom. Hvem får likes hvem svarer og får svar. 

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (Akkurat nå):

Ja, motsatte. Eller rett ihvertfall.
Nei, det er vel ikke det, men man observerer selvom. Hvem får likes hvem svarer og får svar. 

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 143d3...752

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (18 minutter siden):

Dere vil ikke svare meg! 

Du ber jo oss om å ikke svare deg. Og så blir du sur når folk ikke svarer deg?

Og du har jo fått mange svar i tråder du har laget. Og hyggelige svar. Det er kun når du blir hissig og selvdestruktiv at folk slutter å svare deg.

Men virker som om det er vanskelig å gjøre deg fornøyd. Det meste blir feil virker det som.

Anonymkode: bf4c9...974

Skrevet

Gjør som dere vil! Samme gjør det nå! 

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (11 minutter siden):

Gjør som dere vil! Samme gjør det nå! 

Hvordan har du det sånn helt egentlig? Hva får deg til å opprette slike tråder?

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvordan har du det sånn helt egentlig? Hva får deg til å opprette slike tråder?

Har det ikke bra og reagerer litt på hvordan jeg blir behandlet, men skal tåle sånt på nettet har jeg skjønt. Å være lei seg og ha det kjipt er ikke akseptert bare glad innlegg. Ikke noe medmenneskelighet og forståelse nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke behandlet noe bedre eller verre enn andre på dette forumet. Og det er masse forståelse her. Handler litt om hvordan man ordlegger seg.

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (21 minutter siden):

Har det ikke bra og reagerer litt på hvordan jeg blir behandlet, men skal tåle sånt på nettet har jeg skjønt. Å være lei seg og ha det kjipt er ikke akseptert bare glad innlegg. Ikke noe medmenneskelighet og forståelse nei. 

Jeg får helt vondt av deg. Du sliter åpenbart med ting. Jeg tror du har mye å lære. Hadde du en god og trygg barndom, med foreldre og andre som lærte deg hvordan du skulle oppføre deg? Jeg mener dette bare godt ❤️ kjenner meg litt igjen i deg, og har selv måttet lære mye nytt da jeg ble voksen, ting andre hadde lært i barndommen som jeg aldri hadde lært. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg får helt vondt av deg. Du sliter åpenbart med ting. Jeg tror du har mye å lære. Hadde du en god og trygg barndom, med foreldre og andre som lærte deg hvordan du skulle oppføre deg? Jeg mener dette bare godt ❤️ kjenner meg litt igjen i deg, og har selv måttet lære mye nytt da jeg ble voksen, ting andre hadde lært i barndommen som jeg aldri hadde lært. 

Hva mener du egentlig her? Er det oppførselen til ts som er problemet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva mener du egentlig her? Er det oppførselen til ts som er problemet?

Ja, ts er et grusomt menneske og er problemet! 

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (4 minutter siden):

Ja, ts er et grusomt menneske og er problemet! 

Det var ikke mine ord og tanker. Jeg prøvde å hjelpe deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...