AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er på vei til å bli bedre fra depresjon. Jobber med å få frem og ut undertrykte følelser. Kjenner at jeg er meget ustabil nå. Følelsene svinger på minuttet og er sterke. Det føles som om "noe rir meg". Jeg blir fortvilet, rasende sint, knusende trist osv. Har unnvikende pf. Anonymkode: 627d3...71c 0 Siter
XbellaX Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Kjernesymptomer og atferd er ulikt, men begge innbefatter mye smerte og redsel for å bli avvist. 0 Siter
nachnoo Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Nei, de ligner ikke på hverandre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden XbellaX skrev (7 minutter siden): Kjernesymptomer og atferd er ulikt, men begge innbefatter mye smerte og redsel for å bli avvist. Takk, det er noe likt da ja! Anonymkode: 627d3...71c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er på vei til å bli bedre fra depresjon. Jobber med å få frem og ut undertrykte følelser. Kjenner at jeg er meget ustabil nå. Følelsene svinger på minuttet og er sterke. Det føles som om "noe rir meg". Jeg blir fortvilet, rasende sint, knusende trist osv. Har unnvikende pf. Anonymkode: 627d3...71c Du sier du jobber med å få ut undertrykte følelser. Men når disse følelsene kommer ut så vil du sykeliggjøre de? Er ikke dette et godt tegn da? Må det settes en diagnose på en normal reaksjon på en prosess du er i? Anonymkode: 69842...d6b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du sier du jobber med å få ut undertrykte følelser. Men når disse følelsene kommer ut så vil du sykeliggjøre de? Er ikke dette et godt tegn da? Må det settes en diagnose på en normal reaksjon på en prosess du er i? Anonymkode: 69842...d6b Det er ikke et ønske, nei. Mer en bekymring. Jeg kjenner meg så annerledes. Jo, veldig gode (og veldig skremmende )tegn. Anonymkode: 627d3...71c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden nachnoo skrev (38 minutter siden): Nei, de ligner ikke på hverandre. Kan man ha begge samtidig? Anonymkode: cf47b...e04 0 Siter
XbellaX Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er ikke et ønske, nei. Mer en bekymring. Jeg kjenner meg så annerledes. Jo, veldig gode (og veldig skremmende )tegn. Anonymkode: 627d3...71c Du har _ikke_ borderline fordi om følelsene dine skifter raskt og/eller herjer i deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.