Gå til innhold

Kan symptomene ved Borderline og Unnvikende pf minne om hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på vei til å bli bedre fra depresjon. Jobber med å få frem og ut undertrykte følelser. Kjenner at jeg er meget ustabil nå. Følelsene svinger på minuttet og er sterke. Det føles som om "noe rir meg". Jeg blir fortvilet, rasende sint, knusende trist osv. Har unnvikende pf.

Anonymkode: 627d3...71c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjernesymptomer og atferd er ulikt, men begge innbefatter mye smerte og redsel for å bli avvist. 

Skrevet
XbellaX skrev (7 minutter siden):

Kjernesymptomer og atferd er ulikt, men begge innbefatter mye smerte og redsel for å bli avvist. 

Takk, det er noe likt da ja!

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er på vei til å bli bedre fra depresjon. Jobber med å få frem og ut undertrykte følelser. Kjenner at jeg er meget ustabil nå. Følelsene svinger på minuttet og er sterke. Det føles som om "noe rir meg". Jeg blir fortvilet, rasende sint, knusende trist osv. Har unnvikende pf.

Du sier du jobber med å få ut undertrykte følelser. Men når disse følelsene kommer ut så vil du sykeliggjøre de? Er ikke dette et godt tegn da? Må det settes en diagnose på en normal reaksjon på en prosess du er i? 

Anonymkode: 69842...d6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du sier du jobber med å få ut undertrykte følelser. Men når disse følelsene kommer ut så vil du sykeliggjøre de? Er ikke dette et godt tegn da? Må det settes en diagnose på en normal reaksjon på en prosess du er i? 

Anonymkode: 69842...d6b

Det er ikke et ønske, nei. Mer en bekymring. Jeg kjenner meg så annerledes. Jo, veldig gode (og veldig skremmende )tegn.

Skrevet
nachnoo skrev (38 minutter siden):

Nei, de ligner ikke på hverandre.

Kan man ha begge samtidig?

Anonymkode: cf47b...e04

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke et ønske, nei. Mer en bekymring. Jeg kjenner meg så annerledes. Jo, veldig gode (og veldig skremmende )tegn.

Du har _ikke_ borderline fordi om følelsene dine skifter raskt og/eller herjer i deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...