Worrisome_plenty Skrevet 16. august Skrevet 16. august Da er du jordens avskum. Virker det som. Hører stadig om dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Hvilke kommentarfeltet mener du? Anonymkode: 2a3ee...11e 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. august Skrevet 16. august (endret) Worrisome_plenty skrev (2 minutter siden): Da er du jordens avskum. Virker det som. Hører stadig om dette. Neida, folk må få engasjere seg, også i kommentarfelt. Det er vel mer mangelen på helt vanlig folkeskikk , som i å ikke drapstrue folk som kan være greit å roe litt ned på. Endret 16. august av XbellaX 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilke kommentarfeltet mener du? Anonymkode: 2a3ee...11e ??? Anonymkode: 2a3ee...11e 0 Siter
Vhanja Skrevet 16. august Skrevet 16. august Langt fra alle som kommenterer i kommentarfelt er jordens avskum. Men mange av de som ER jordens avskum - de finner man i kommentarfelt. 0 Siter
ISW Skrevet 16. august Skrevet 16. august Det er utrolig morsomt å trekke Norges MAGA (Listhaug-kulten) i kommentarfeltene. Helt imponerende hvor sinte de kan bli 😅 PS: Jeg har ingenting imot FrP som sådan, bare kulten som påstår at Sylvi er den eneste som kan redde Norge fra undergangen representert ved Arbeiderpartiet. Det er litt for likt Donald Trump for meg. 2 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Listhaug har blitt en pusekatt. En skygge av den hun var. Hun trår forsiktig. De vil please både de nyfrelste liberalistene og de som er mer nasjonalkonservative. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke kommentarfeltet mener du? Anonymkode: 2a3ee...11e ??? Anonymkode: 2a3ee...11e 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ??? Anonymkode: 2a3ee...11e I nettavisene f.eks. kommentarfelt Generelt. SOME osv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Worrisome_plenty skrev (2 minutter siden): I nettavisene f.eks. kommentarfelt Generelt. SOME osv. Takk! Pleier aldri kommentere i kommentarfelt. Anonymkode: 2a3ee...11e 0 Siter
cilie Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg får innimellom lyst, men avstår på grunn av jobb. Og til @ISW: Har du sett motparten, deler av venstresiden? 2 Siter
psykedeliker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Worrisome_plenty skrev (6 timer siden): Da er du jordens avskum. Helt greit for meg. Hva vil du gjøre med det? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 17. august Forfatter Skrevet 17. august psykedeliker skrev (7 timer siden): Helt greit for meg. Hva vil du gjøre med det? Ingenting. Jeg bare sier hva media sier. Det er ikke noe å gjøre med hva NRK mener. 0 Siter
Grendel Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg har gjort det noen ytterst få ganger i løpet av livet. Som regel er det nok av andre som skriver der jeg tenker uansett. Jeg synes det er en bra funksjon, men det har blitt et stigma rundt det. Det er nok ubehagelig for de som skriver kronikker etc. Hvis de skriver noe som er direkte feil eller utelater noe vesentlig blir det påpekt. Halvparten av kommentarene er ikke hjernedøde. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. august Skrevet 17. august cilie skrev (På 16.8.2026 den 22.40): Har du sett motparten, deler av venstresiden? Gjør venstresiden virkelig så mye av seg i kommentarfeltene? Jeg har i hvert fall ikke inntrykk av det. Der virker det snarere som om koko-høyre, konspirasjonsteoretikere, klimafornektere, barnevernmotstandere, "livets harde skole" og andre skrotnisser har tatt fullstendig over. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. august Skrevet 17. august Worrisome_plenty skrev (På 16.8.2026 den 20.26): Da er du jordens avskum. Virker det som. Hører stadig om dette. Pleier å trolle litt på document.no og inyheter.no noen ganger. Ingen ting er så morsomt som å erte på seg og hisse opp Trump/MAGA-folket, putinister, de erkekonservative religiøse og andre som hater det vestlige liberale sekulære demokratiet. 2 Siter
cilie Skrevet 18. august Skrevet 18. august slabbedask skrev (19 timer siden): Gjør venstresiden virkelig så mye av seg i kommentarfeltene? Jeg har i hvert fall ikke inntrykk av det. Der virker det snarere som om koko-høyre, konspirasjonsteoretikere, klimafornektere, barnevernmotstandere, "livets harde skole" og andre skrotnisser har tatt fullstendig over. Ja. 0 Siter
Musikk Skrevet 19. august Skrevet 19. august slabbedask skrev (På 17.8.2026 den 23.49): Pleier å trolle litt på document.no og inyheter.no noen ganger. Ingen ting er så morsomt som å erte på seg og hisse opp Trump/MAGA-folket, putinister, de erkekonservative religiøse og andre som hater det vestlige liberale sekulære demokratiet. Du troller litt du og😄jeg tør ikke mer trollskap, trollmor holder seg til manus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.