AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ser ut som en boks? Eller er det en optisk illusjon? Spekulasjonene på nettet har tatt helt av. https://www.thedailybeast.com/trumps-mysterious-bulge-sparks-wild-speculation/ Anonymkode: 692aa...962 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ikke godt å si, kan det være en mikronfon-boks slik man ser enkelte har i div. progeammer? Det så veldig rart ut, men fotografen kan jo ha fanget øyeblikket i det et vindkast kom, selv om det ikke ser helt sånn ut heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Er nok noe for å holde han oppe, sliter nok med å stå. Bleie er det ikke det vi ser (selv om han muligens bruker det også) Anonymkode: fdb0d...f82 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 17. august Skrevet 17. august Synes det ser fake ut. Ingen fan av Trump, men mange av hans motstandere legger seg på ett lavt nivå. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Worrisome_plenty skrev (20 minutter siden): Synes det ser fake ut. Ingen fan av Trump, men mange av hans motstandere legger seg på ett lavt nivå. Ser ikke fake ut når man ser på det på video. Ikke noe vindkast siden det er inne, ser ut som en boks ja. Anonymkode: 692aa...962 0 Siter
Grendel Skrevet 17. august Skrevet 17. august Worrisome_plenty skrev (5 timer siden): Synes det ser fake ut. Ingen fan av Trump, men mange av hans motstandere legger seg på ett lavt nivå. Det er jeg enig i. Særlig når de skal ha det til at han går med bleier. Hva så om han gjør det? Jeg synes absolutt ikke det ser ut som en bleie. Det ser mer ut som en plate sydd inn i ryggen på jakka. Har han en skuddsikker jakke? Det ville ikke vært så rart, men jeg klarer ikke å se det på resten av jakka. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Grendel skrev (2 timer siden): Det er jeg enig i. Særlig når de skal ha det til at han går med bleier. Hva så om han gjør det? Jeg synes absolutt ikke det ser ut som en bleie. Det ser mer ut som en plate sydd inn i ryggen på jakka. Har han en skuddsikker jakke? Det ville ikke vært så rart, men jeg klarer ikke å se det på resten av jakka. Ser at det spekuleres i at det er en CADD pumpe. Anonymkode: 692aa...962 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Worrisome_plenty skrev (7 timer siden): Synes det ser fake ut. Ingen fan av Trump, men mange av hans motstandere legger seg på ett lavt nivå. Hva syntes om nivået som Trump har ligget på i lang tid? Det man står høster man. Anonymkode: 692aa...962 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august Det er trolig bare voksenbleier. Ingen ting å skamme seg for når man er 80 år. Anonymkode: 0d1c9...079 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2026 den 14.22): Ser ut som en boks? Eller er det en optisk illusjon? Spekulasjonene på nettet har tatt helt av. https://www.thedailybeast.com/trumps-mysterious-bulge-sparks-wild-speculation/ Anonymkode: 692aa...962 Bok? pute? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (47 minutter siden): Bok? pute? Skuddsikker rumpe pute? Anonymkode: 692aa...962 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skuddsikker rumpe pute? Anonymkode: 692aa...962 Ja, du er inne på noen der. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) Skuddsikre vest kanskje. Endret 22. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (24 minutter siden): Skuddsikre vest kanskje. I buksene? Anonymkode: 692aa...962 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. august Skrevet 22. august Epstein filene, vil du ha de usensurert, for du komme å ta dem… 1 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): I buksene? Anonymkode: 692aa...962 Nei😂rumpe varianten. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) 1. Det kan være 🎀 pute han har i buksen. 2. Stor rumpetaske. 3. Innlegg i rumpen😄 4. Dokumenter. Endret 22. august av Musikk 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2026 den 23.24): Hva syntes om nivået som Trump har ligget på i lang tid? Det man står høster man. Anonymkode: 692aa...962 Jo, men det er ikke innafor å kalle han pedo o.l slik det er mye av på enkelte forum. 1 Siter
Musikk Skrevet 24. august Skrevet 24. august (endret) Jeg tror dette er noe sikkerhets innlegg han har i busken. Endret 24. august av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.