Gå til innhold

Forlover i fengsel


Gjest Anymia

Anbefalte innlegg

Gjest Anymia

Går det an å ha en mannlig forlover når man er brud? Hva om den forloveren sitter på dødsselle i USA, kan man ha noen i hans sted og sende papirene for underskrivning til ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som har forlover av motsatt kjønn, jeg har vært i flere bryllup der det har vært tilfelle.

Jeg har også vært i bryllup der det var to forlovere til brudgommen (det var i Tyskland), det kan jo undersøkes som et alternativ hvi du ikke får lov til å ha en forlover som er fengslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anymia

Det er mange som har forlover av motsatt kjønn, jeg har vært i flere bryllup der det har vært tilfelle.

Jeg har også vært i bryllup der det var to forlovere til brudgommen (det var i Tyskland), det kan jo undersøkes som et alternativ hvi du ikke får lov til å ha en forlover som er fengslet.

Takk for svar. Det skal jeg undersøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare sende papiret han skal skrive under på til han, og få det tilbake i god tid slik at de andre som skal skrive under rekker det i god tid før bryllupet. Presten kommer ikke til å spørre hvorfor den som har skrevet under ikke er med, mest sannsynlig tenker ingen over det. Du kan ha stedfortreder, og du kan ha han til å skrive under og en annen en som stiller opp på alt det andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anymia

Du kan jo bare sende papiret han skal skrive under på til han, og få det tilbake i god tid slik at de andre som skal skrive under rekker det i god tid før bryllupet. Presten kommer ikke til å spørre hvorfor den som har skrevet under ikke er med, mest sannsynlig tenker ingen over det. Du kan ha stedfortreder, og du kan ha han til å skrive under og en annen en som stiller opp på alt det andre....

Det var noe sånt jeg hadde tenkt. Bortsett fra at det ikke blir en prest i kirka men på et kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hensikten?

Skal ikke forloveren være et vitne til ekteskapsinngåelsen?

Hvorfor velge en fremmed morder fra et annet kontinent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anymia

Hva er hensikten?

Skal ikke forloveren være et vitne til ekteskapsinngåelsen?

Hvorfor velge en fremmed morder fra et annet kontinent?

Vennskap, menneskesyn. Denne mannen er nærmere til meg som medmenneske enn mange av de jeg til daglig omgåes. På tross av sin egen situasjon evner han å oppmuntre, støtte og gi positive tilbakemeldinger på livet i sin helhet. Han var en stemme som hjalp meg i en tung periode i livet mitt. At han er en morder er underordnet, han er først og fremst et menneske. Og bør bli behandlet deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe sånt jeg hadde tenkt. Bortsett fra at det ikke blir en prest i kirka men på et kontor.

Det er vel omtrent de samme papirene som leveres om det er i kirka eller på kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...