Gå til innhold

problemer med Opera


sjakktrekk

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lastet ned noenting, når jeg prøver får jeg opp en boks som sier at Download Accelerator could not be loaded, please press "Back" button in the browser.

Jeg prøvde å laste ned en plug-ins for å kunne bruke GetRight med Opera, men det gikk heller ikke.

Hvis jeg prøver å laste ned noe via IE har jeg ikke noen problemer. Hva har jeg gjort galt med Opera?

Og jeg får heller ikke logget meg inn på noen steder via Opera, men med IE går det greit. Jeg kom ikke inn på min side her på DOL engang for å redigere siden min.

Er det noe feil med Opera, at dette bare ikke går an, eller er det meg som har trykket på noe jeg ikke skulle?

Jeg har nyeste versjonen av Opera. Og Win-Xp om det har noe å si. Jeg har krysset av for å bruke cookies og java og javaskript.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd noen slike problemer med Opera. Prøv først å avinstallere og så reinstallere programmet.

Jeg installerte det på nytt, men jeg får fortsatt ikke annet enn logget meg inn på DOL. Jeg kommer ikke inn på min side nå heller.

Jeg fikk ikke logget meg inn på tarot.com heller. Fikk bare beskjed om at det var noe feil med innloggingen. Enten at jeg ikke har riktig brukernavn el passord. Men det har jeg, jeg kommer inn med IE.

Jeg skjønner ingenting. Vet ikke hva jeg skal krysse av og hva jeg skal la stå åpent.

Er det mulig at det går an å forklare et geni som meg dette over nett, eller må jeg bare leve med det, fordi jeg ikke kjenner noen her som kan Opera?

Blir en smule frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg installerte det på nytt, men jeg får fortsatt ikke annet enn logget meg inn på DOL. Jeg kommer ikke inn på min side nå heller.

Jeg fikk ikke logget meg inn på tarot.com heller. Fikk bare beskjed om at det var noe feil med innloggingen. Enten at jeg ikke har riktig brukernavn el passord. Men det har jeg, jeg kommer inn med IE.

Jeg skjønner ingenting. Vet ikke hva jeg skal krysse av og hva jeg skal la stå åpent.

Er det mulig at det går an å forklare et geni som meg dette over nett, eller må jeg bare leve med det, fordi jeg ikke kjenner noen her som kan Opera?

Blir en smule frustrert.

Enkelte innloggingssider har problemer med Opera. Forsøk dette trikset: Når du har logget deg inn, og får beskjed om galt brukernavn/passord, trykk "reload" på siden. Det hjelper på en del slike sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte innloggingssider har problemer med Opera. Forsøk dette trikset: Når du har logget deg inn, og får beskjed om galt brukernavn/passord, trykk "reload" på siden. Det hjelper på en del slike sider.

Har det noenting å si fra hvor jeg lastet ned den nye Opera? Og det skal vel ikke være noen forskjell på å laste ned den norske versjonen contra den engelske?

Jeg prøvde å logge meg inn på Tarot.com, men enten gjorde jeg det feil, jeg trykket reload, men jeg kom ikke inn allikevel.

Syns det er rart at du ikke har noen problemer, mens jeg har mange av dem. Etter installeringen i går forandret jeg ingenting.

Takk for hjelp uansett. Jeg tar meg kanskje en tur på Operas sider og ser om jeg finner ut noe der.

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...