Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går dere på visninger på hus dere ikke skal kjøpe akkurat nå? Men i samme område dere har tenkt?

Jeg skal selge huset men det blir ikke før om ett år.

Det er ikke i dette området jeg bor nå men to timer kjørevei unna. Så da blir det mye frem og tilbake hvis jeg skal se nå?

Anonymkode: 35acf...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Går dere på visninger på hus dere ikke skal kjøpe akkurat nå? Men i samme område dere har tenkt?

Det er ikke i dette området jeg bor nå men to timer kjørevei unna. Så da blir det mye frem og tilbake hvis jeg skal se nå?

Det måtte være noe helt spesielt om jeg skulle dra på visning på et hus jeg ikke hadde noen intensjoner om å kjøpe. I alle fall om jeg måtte kjøre to timer for å komme dit!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Huset skal du uansett ikke kjøpe så hvordan det ser ut på innsiden er irrelevant. Da kan man heller kjøre til selve stedet for å ta en titt på området.

Anonymkode: f886e...88d

Skrevet

Ja, de gangene jeg har kjøpt hus/leilighet har jeg sett på ganske mange eiendommer i ca. samme segment i forkant; det gir god erfaring i hva en skal se etter å se en god del før man skal kjøpe selv. 

Skrevet
Ekstra skrev (På 18.8.2026 den 12.02):

Ja, de gangene jeg har kjøpt hus/leilighet har jeg sett på ganske mange eiendommer i ca. samme segment i forkant; det gir god erfaring i hva en skal se etter å se en god del før man skal kjøpe selv. 

Samme her. Men jeg har bare gått på visninger mens jeg var i en kjøpsprosess, enten "forberedende" eller aktiv prosess. Jeg går ikke på visninger bare for å være nysgjerrig :D 

Skrevet

Jeg har bare vært på noen få visninger dvs på en visning de gangene jeg har flyttet.  Men må innrømme at jeg er av de som er på leiligheter på finn når jeg ikke skal flytte også og vet omtrent hva jeg ser etter.

Skrevet
Dorthe skrev (11 timer siden):

Jeg har bare vært på noen få visninger dvs på en visning de gangene jeg har flyttet.  Men må innrømme at jeg er av de som er på leiligheter på finn når jeg ikke skal flytte også og vet omtrent hva jeg ser etter.

Å ja! Jeg også ser på boliger og fritidsboliger på Finn stadig vekk, selv om jeg har null planer om å kjøpe! :D 

Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

❤️

Idyll! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...