AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Har skrevet ett dikt og ønsker gjerne tilbakemelding på om det gir mening (for andre enn meg selv). Hvordan kan jeg sette meg selv fri? Jeg må brenne ned huset og hele grunnmuren for godt i stedet for å bare stenge døren Anonymkode: 82341...3c1 0 Siter
ISW Skrevet 20. august Skrevet 20. august Hvis jeg i frivilligtjenesten min hadde fått det diktet av en innskriver, ville jeg utforsket selvmordstanker. 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) AnonymBruker skrev (På 18.8.2026 den 1.17): Har skrevet ett dikt og ønsker gjerne tilbakemelding på om det gir mening (for andre enn meg selv). Hvordan kan jeg sette meg selv fri? Jeg må brenne ned huset og hele grunnmuren for godt i stedet for å bare stenge døren Anonymkode: 82341...3c1 Dikt med mye dype følelser og tanker🙂 Endret 20. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) ISW skrev (28 minutter siden): Hvis jeg i frivilligtjenesten min hadde fått det diktet av en innskriver, ville jeg utforsket selvmordstanker. Dette er følelser og tanker om et bedre liv. Endret 20. august av Musikk 0 Siter
krøll9 Skrevet 20. august Skrevet 20. august Pyroman eller bare ønske om å pusse opp? Hvis jeg tenker slikt, så klipper jeg håret eller noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.