AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De kommer til meg og vi møtes hjemme hos meg hvis det har noe å si... Anonymkode: 9ba7b...c19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De kommer til meg og vi møtes hjemme hos meg hvis det har noe å si... Anonymkode: 9ba7b...c19 Hvilken avtale har dere? Anonymkode: 84b98...b56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken avtale har dere? Anonymkode: 84b98...b56 Det varierer. Noen ganger sender hun melding på forhånd for å spørre om jeg vil gå eller kjøre tur, eller om hun skal komme inn. Andre ganger ringer hun bare på (altså uten å sende noe på forhånd). Anonymkode: 9ba7b...c19 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi møtes til faste tider, noe annet er for uforutsigbart. Og dersom de er forsinket med noen minutter så får jeg beskjed. Så om du ønsker mer forutsigbarhet må du gi dem beskjed om det slik at dere kan lage et opplegg som fungerer for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (13 minutter siden): Vi møtes til faste tider, noe annet er for uforutsigbart. Og dersom de er forsinket med noen minutter så får jeg beskjed. Så om du ønsker mer forutsigbarhet må du gi dem beskjed om det slik at dere kan lage et opplegg som fungerer for deg. Ja. Anonymkode: 9ba7b...c19 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.