Gå til innhold

Hvordan forholde seg til en slik person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du forholdt deg til en person (som du er nødt til å forholde deg til) som er passiv aggressiv, manipulerende, egoistisk, selvopptatt, lat, lett krenkbar, overdriver masse, avhengig av andre? Hun er helseskadelig, en parasitt, pest og plage, men jeg jeg får ikke gjort noe med det. Jeg må bare stå i det. Det er svært tungt å være rundt henne. Kroppen er som sirup, men jeg kan ikke endre henne, så jeg må endre min egen holdning til henne og takle henne for å «overleve» selv. 

Anonymkode: c951d...2b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun tror hun er viktig og uunnværlig, og hun tar hele rommet. Høres også på lang avstand. Det er vanskelig for andre å komme til. Kan også komme med spydige kommentarer. Men hun har tilsynelatende også et dårlig selvbide med særlige komplekser for utseende og kropp og er nervøs. Tror hun prøver å kompensere for det lave selvbildet ved å heve seg selv og være høyere enn andre. 

Skrevet

Jeg hadde kuttet ut en sånn person - uansett relasjon.

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde kuttet ut en sånn person - uansett relasjon.

Jeg kan dessverre ikke det.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...