AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august For en utrolig inspirerende dame, hun orker ikke sitte på kafe og snakke om legebesøk, så hun stimulerer heller nysgjerrigheten sin ved å studere 💪👏 https://www.tv2.no/nyheter/helga-89-vekker-oppsikt-trodde-jeg-var-foreleser/19140363/ Anonymkode: 8fb67...fff 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Ok, men håper en forsøker studium med færre søkere enn plasser (vet ikke hva som var saken her), litt dumt om en ungdom ikke får en plass pga en pensjonist tar den, generelt sett Anonymkode: 7c33e...1ca 1 Siter
Ekstra Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, men håper en forsøker studium med færre søkere enn plasser (vet ikke hva som var saken her), litt dumt om en ungdom ikke får en plass pga en pensjonist tar den, generelt sett Anonymkode: 7c33e...1ca Jeg tenkte det samme. Herlig med aktive eldre, håper å bli aktiv og søkende selv når den tid kommer. Men synd om en 19-åring ikke får studieplass på grunn av dette. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men håper en forsøker studium med færre søkere enn plasser (vet ikke hva som var saken her), litt dumt om en ungdom ikke får en plass pga en pensjonist tar den, generelt sett Anonymkode: 7c33e...1ca Da bør frafallsprosenten også trekkes inn. Den kan være høy blant unge på enkelte studier. Damen her fullfører i det minste. Anonymkode: 0c137...3a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok, men håper en forsøker studium med færre søkere enn plasser (vet ikke hva som var saken her), litt dumt om en ungdom ikke får en plass pga en pensjonist tar den, generelt sett Anonymkode: 7c33e...1ca Sånne kommentarer er egentlig litt smålige synes jeg. Det går nok bra. Heia bestemor! Anonymkode: 276eb...7fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august 42 minutes ago, AnonymBruker said: Sånne kommentarer er egentlig litt smålige synes jeg. Det går nok bra. Heia bestemor! Anonymkode: 276eb...7fe Ja en kan sikkert mene det, men finnes mellomting også f.eks hvis en ikke trenger graden, og det er stor kamp om plassene, kan en lære faget og dra på forelesninger og følge pensum, uten studieplassen og uten eksamenen. En finner gamle eksamener online også så en kan til og med "ta" eksamenen i faget uten å få karakter på den. Vinn vinn med andre ord. Ikke ment som "hat", bare sunn fornuft Anonymkode: 7c33e...1ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Jaja, noen finner problemer med alt. Snakk om gledesdrepere. Anonymkode: 8fb67...fff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.