Gå til innhold

Til deg som lurer på om du skal våge å treffe noen fra dol

Anbefalte innlegg

Våg!

Dersom du føler kontakten er der vianett og mail, er jeg sikker på det blir kjempekoselig.

Jeg har truffet to stykker. og begge er knakende flotte damer.

Solsikke eksisterer:-) Og hun er koselig,lett å skravle med og har barnetekke!*s* (Takk for hjelpen med minsten)

Sikke: Jeg drikker!! :-)

Ja, helt sant, skal på blueskonsert! jippi. bare synd jeg er stuuptrett, etter gårdagen, lite søvn, og hagearbeid!! Har vel hatt en superduper dag dere også? Iallefall mht. været?

Fortsetter under...

Hei Lillelurven:o)

Så skjønn du e*s* Huska du ka du sa tel mæ nesten me de samme vi traff hverandre? Det gjør jeg *ler* Oj kor lita du e*s*

Koselig at du får dæ en tur ut:o) Kjekt med barnevakt boende da*s*

Når drar du til syden? Det er vel ikke lenge igjen til. Hmm lurer på om jeg skal møte opp på flyplassen jeg.

Likte dæ kjæmpe godt*s*

Klæm fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...