Musikk Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nå skal trollmor ikke trolle mer her🙂barna har blitt voksne 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ikke gidd. Det er folk her som virkelig sliter, og du er bare teit. Anonymkode: c961d...4d7 0 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke gidd. Det er folk her som virkelig sliter, og du er bare teit. Anonymkode: c961d...4d7 Skal ikke tulle eller trolle mer‼️holde meg til manus. Endret 6 timer siden av Musikk 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Musikk skrev (9 minutter siden): Skal ikke tulle eller trolle mer‼️holde meg til manus. Har du så lite respekt for mennesker som sliter? Anonymkode: c961d...4d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Musikk skrev (13 minutter siden): Skal ikke tulle eller trolle mer‼️holde meg til manus. Vil ikke kalle det tull eller trolling slik du har holdt på tidligere. Sannheten er at du klikket... Anonymkode: 3ad99...5a4 0 Siter
Vendi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Musikk skrev (21 minutter siden): Skal ikke tulle eller trolle mer‼️holde meg til manus. Alle kan trenge en ny sjanse i blant. Lykke til med nytt kapittel 0 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Vendi skrev (Akkurat nå): Alle kan trenge en ny sjanse i blant. Lykke til med nytt kapittel Takk🙂 1 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du så lite respekt for mennesker som sliter? Anonymkode: c961d...4d7 Jeg sliter selv med mye😔skriver ikke om dette her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vendi skrev (35 minutter siden): Alle kan trenge en ny sjanse i blant. Lykke til med nytt kapittel Fins dem som evig fordømmer andre, men tror selv de er så perfekte og uten feil. Jeg gir alle en ny sjanse også. Å bruke energi og tid på hat og bitterhet er jeg forlengst ferdig med. Anonymkode: dc2f8...39f 1 Siter
Musikk Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fins dem som evig fordømmer andre, men tror selv de er så perfekte og uten feil. Jeg gir alle en ny sjanse også. Å bruke energi og tid på hat og bitterhet er jeg forlengst ferdig med. Anonymkode: dc2f8...39f Det er sant🙂jeg hadde tenk og bytte nick men jeg hadde nok blitt avsløret tilslutt her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.