AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er innlagt på sykehuset for et kort stabiliseringsopphold. Jeg fikk behandler idag. Han var min eksmanns fastlege I iallefall ti år. Jeg var med mannen min til han et par ganger, men det er ti år siden så han husket det ikke. Er det noen uskrevne lover som gjør at dette ikke er greit. Jeg liker legen så for meg er det greit. Anonymkode: 2ed03...58a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er innlagt på sykehuset for et kort stabiliseringsopphold. Jeg fikk behandler idag. Han var min eksmanns fastlege I iallefall ti år. Jeg var med mannen min til han et par ganger, men det er ti år siden så han husket det ikke. Er det noen uskrevne lover som gjør at dette ikke er greit. Jeg liker legen så for meg er det greit. Anonymkode: 2ed03...58a ...må legge til at eksmannen er en stor grunn til at jeg er syk. Han var voldelig over en periode på 18 år og prøvde ved flere anledninger å drepe meg. Anonymkode: 2ed03...58a 0 Siter
Glitter Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Ser ikke hvorfor det skulle være et problem så lenge det ikke er et problem for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.