AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har mye angst for tiden og også lite livslyst. De dagene jeg ikke tar benzo, prøver jeg å innta en stoisk holdning, ja bare kverk meg jævla angst panikk. Men blir redd for det. Er kamtsftog overvektig og på en rekke medisiner både AP og statiner samt ramipril. Anonymkode: 86b4b...80d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har mye angst for tiden og også lite livslyst. De dagene jeg ikke tar benzo, prøver jeg å innta en stoisk holdning, ja bare kverk meg jævla angst panikk. Men blir redd for det. Er kamtsftog overvektig og på en rekke medisiner både AP og statiner samt ramipril. Anonymkode: 86b4b...80d Hva er statiner og ramipril? Får du samtaleterapi? Anonymkode: 06900...a95 0 Siter
ISW Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er statiner og ramipril? Kolesterolsenkende og blodtrykkssenkende medisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.