AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Hvordan er best å vaske dueskitt av verandavegg? Anonymkode: f9860...796 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ikkeanonymnok skrev (47 minutter siden): Foreslår såpe og vann. Ikke spyler Anonymkode: f9860...796 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke spyler Anonymkode: f9860...796 Er det et spørsmål eller en påstand? 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er best å vaske dueskitt av verandavegg? Anonymkode: f9860...796 Grønnsåpe kan du prøve. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Er det et spørsmål eller en påstand? Det var spørsmål. Beklager at jeg skrev så fort og glemte spørsmålstegnet. Anonymkode: f9860...796 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det var spørsmål. Beklager at jeg skrev så fort og glemte spørsmålstegnet. Anonymkode: f9860...796 Tviler på du får det bort skikkelig dersom du kun spyler med mindre du bruker høytrykkspyler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august zalo eller grønnsåpe, jeg ville brukt zalo for dne løser bedre opp. bruk hageslange eller bare pøs på med varmt vann, og la stå litt før du begynner å skure med en kost eller lignende Anonymkode: c7e31...499 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 20. august Skrevet 20. august Vask det en dag det er litt fukt i lufta eller regn. Bruk såpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.