Gå til innhold

Føler ikke at jeg har "rett" til å ha det vanskelig fordi jeg har det vanskelig "uten grunn"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble kanskje en litt rar overskrift? Men håper dere skjønner hva jeg mener likevel?

Jeg har hatt en fin oppvekst og ett fint liv så helt i starten av 20-årene fikk jeg shchizofreni som senere ble endret til bipolar. Har hatt mange depresjoner blant annet en akkurat nå som jeg har vanskelig for å komme meg ut av selv om jeg gjør "alt rett". Jeg føler på alle måter at jeg ikke har rett til å ha det vanskelig fordi jeg har det vanskelig uten grunn. 

Anonymkode: 78dbc...725

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ble kanskje en litt rar overskrift? Men håper dere skjønner hva jeg mener likevel?

Jeg har hatt en fin oppvekst og ett fint liv så helt i starten av 20-årene fikk jeg shchizofreni som senere ble endret til bipolar. Har hatt mange depresjoner blant annet en akkurat nå som jeg har vanskelig for å komme meg ut av selv om jeg gjør "alt rett". Jeg føler på alle måter at jeg ikke har rett til å ha det vanskelig fordi jeg har det vanskelig uten grunn. 

Anonymkode: 78dbc...725

Du har en grunn.... bipolar

AnonymBruker
Skrevet

kanskje det ville hjulpet å lære mer om sykdommen din for å skjønne at det er en grunn til at du strever selv om du gjør alt rett.

Anonymkode: c9d66...a03

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo en grunn. Du har jo flere diagnoser.

Det er ingen som har det vanskelig uten grunn.

Anonymkode: 1d399...c50

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...