Gå til innhold

Andre som har hatt alvorlig (bipolar2) depresjon med påtrengende selvmordstanker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blitt mye bedre og deretter/likevel fått en oppblussing av selvmordstankene? Jeg skjønner det ikke helt.

Anonymkode: 92a66...2fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Blitt mye bedre og deretter/likevel fått en oppblussing av selvmordstankene? Jeg skjønner det ikke helt.

Ja, jeg er inne i en sånn periode nå pga belastende livshendelser som jeg ikke tåler så godt. 

Anonymkode: e7e69...c38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg er inne i en sånn periode nå pga belastende livshendelser som jeg ikke tåler så godt. 

Vondt å høre! Hva gjør du for å "hjelpe deg selv"? Jeg glemte å nevne at jeg begynte i ny terapi som "rører i mitt indre". Men terapien hjelper meg, så derfor forstår jeg ikke helt "hva som skjer".

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vondt å høre! Hva gjør du for å "hjelpe deg selv"? Jeg glemte å nevne at jeg begynte i ny terapi som "rører i mitt indre". Men terapien hjelper meg, så derfor forstår jeg ikke helt "hva som skjer".

Jeg prøver så godt jeg kan å takle det ved å bruke ting jeg har lært i terapi. Hjelper ikke det må jeg be om medisiner før det setter seg dypere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg prøver så godt jeg kan å takle det ved å bruke ting jeg har lært i terapi. Hjelper ikke det må jeg be om medisiner før det setter seg dypere

Så du bruker ikke Litium? Du har kanskje ikke bipolar? Be om en legetime nå snart, ja!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du bruker ikke Litium? Du har kanskje ikke bipolar? Be om en legetime nå snart, ja!

Jeg bruker lamictal.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker lamictal.

Riktig. Jeg også. Den har hjulpet meg den også. Er du "ute av livsbelastningene" nå og strever i etterkant eller lever du midt oppi?

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kan du utdype? Hva har blitt bedre og over hvor lang tid? 

Hvordan kjennes disse tankene ut? Er det mer sånn tanker som dukker opp som "plagsomme innspill" eller er det en følelse av ektefølt trang som du trekkes mot? 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det aktiveres kanskje følelser du har fortrengt og vanligvis ikke pirker i. 

Når det var/er bedre som du refererer til i HI, var det fordi ting bare gikk sin gang og fungerte, eller fordi du virkelig har fått det bedre følelsesmessig? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...