Gå til innhold

Helt overveldet av følelser mellom terapitimene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Undertrykte følelser gjennom flere år forløses og skaper en veldig intens storm av ulike følelser inni meg. Våkner om nettene og strever meg gjennom dagene. Er det kun avledning som gjelder for å få det på avstand? Jeg jobber på dagtid, har begynt å lytte til musikk natt og dag, går korte turer (har utmattelse) osv.

Anonymkode: d6d23...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Undertrykte følelser gjennom flere år forløses og skaper en veldig intens storm av ulike følelser inni meg. Våkner om nettene og strever meg gjennom dagene. Er det kun avledning som gjelder for å få det på avstand? Jeg jobber på dagtid, har begynt å lytte til musikk natt og dag, går korte turer (har utmattelse) osv.

Hvorfor skal du ha det på avstand? Hvorfor er du i terapi? Du skriver at undertrykte følelser forløses og skaper ulike følelser. Siden du har undertrykt de så lenge er det vel ikke noe poeng å undertrykke de litt til nå som du først endelig klarer å kjenne på dem? 

Anonymkode: 6e44e...802

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dette er det viktig å snakke om i terapi. Det finnes alternativer til kun avledning. Denne nettsiden skriver ganske mye om temaet, kanskje du finner noe du kan ha nytte av: Overveldende følelser? Lær å håndtere dem effektivt

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvorfor skal du ha det på avstand? Hvorfor er du i terapi? Du skriver at undertrykte følelser forløses og skaper ulike følelser. Siden du har undertrykt de så lenge er det vel ikke noe poeng å undertrykke de litt til nå som du først endelig klarer å kjenne på dem? 

Anonymkode: 6e44e...802

Jeg vil veldig gjerne forløse dem. Hadde bare håpet at jeg "skulle slippe" at det kom med slik en kraft. Strever med å fungere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...