Gå til innhold

Når det gjelder humør, hva ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde valget mellom å være:

1. Dempet, rolig, og jevn, men følt at du ikke var deg selv. Følt at du liksom levde i en i en boks du ikke kommer ut av (klaustrofobisk). 

2. Mer levende. En som kan ha evnen til å f.eks bli trist, og kjenne at ting kan svinge.

Dårlig formulert, men håper noen likevel skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: 2faf0...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du hadde valget mellom å være:

1. Dempet, rolig, og jevn, men følt at du ikke var deg selv. Følt at du liksom levde i en i en boks du ikke kommer ut av (klaustrofobisk). 

2. Mer levende. En som kan ha evnen til å f.eks bli trist, og kjenne at ting kan svinge.

Dårlig formulert, men håper noen likevel skjønner hva jeg mener. 

Hadde ikke valgt noen av de🙂vis jeg skal velge siden du spør🙂nr: 2 kanskje. 

Skrevet

Høres for meg ut som om du spør om det er lurt med stemningsstabiliserende medisiner, eller ikke? 

Anonymkode: 65fe8...fbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres for meg ut som om du spør om det er lurt med stemningsstabiliserende medisiner, eller ikke? 

Det samme tenkte jeg. Jeg hadde lett valgt å være medisinert og ha det bedre psykisk enn å være i umedisinert (om det er det TS egentlig spør om).

Anonymkode: 00bee...a6a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er inne på noe der🙂jeg tenk på humøret nå🙂ikke medisinert humør eller hva jeg skal si.  

Endret av Musikk
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det samme tenkte jeg. Jeg hadde lett valgt å være medisinert og ha det bedre psykisk enn å være i umedisinert (om det er det TS egentlig spør om).

Anonymkode: 00bee...a6a

Ja, enhver såkalt fornuftig person ville ha sagt dette. Men jeg føler jo ikke at jeg har den samme "vitaliteten" som tidligere. Før følte jeg meg mer fri. Nå er jeg innestengt i en boks. Og den som er innestengt i en boks har ingen god psykisk helse. Selv om humøret i seg selv er jevnt. 

Skrevet

Beslutninger om medisiner skal ikke tas basert på følelser.

Skrevet

Hvordan er funksjonen i hverdagen din på både 1 og 2? Er det ulik funksjon på de to?

Anonymkode: b8abd...80d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, enhver såkalt fornuftig person ville ha sagt dette. Men jeg føler jo ikke at jeg har den samme "vitaliteten" som tidligere. Før følte jeg meg mer fri. Nå er jeg innestengt i en boks. Og den som er innestengt i en boks har ingen god psykisk helse. Selv om humøret i seg selv er jevnt. 

Kanskje lurt å tenke som en fornuftig person, da? 

Er vel en grunn til at du er satt på medisiner, og én av årsakene er kanskje at svingende humør kanskje ikke er helt heldig for deg slik situasjonen er nå? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...