Vendi Skrevet fredag kl 16:38 Skrevet fredag kl 16:38 Blondi skrev (5 minutter siden): Vil ønske dere en fin helg 🌧️☕️📺 Takk, det samme til deg 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 16:41 Forfatter Skrevet fredag kl 16:41 psykedeliker skrev (4 minutter siden): God helg! Takk! Artig! 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 16:41 Forfatter Skrevet fredag kl 16:41 Vendi skrev (2 minutter siden): Takk, det samme til deg Takk 😊 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 16:42 Forfatter Skrevet fredag kl 16:42 Er nettop begynt på en ny serie Ozark. Noen som har sett den? 0 Siter
cilie Skrevet fredag kl 16:51 Skrevet fredag kl 16:51 God helg! Nettopp lest ferdig romanen «Kvinner som går» - foruten litt mye skildringer, var historien om de tre kvinnene interessant. Nå blir det snart Forræder på TV. Rolig fredag. 1 Siter
Babette Skrevet fredag kl 16:53 Skrevet fredag kl 16:53 Takk det samme! Jeg har nettopp sett ferdig en svensk thrillerserie på TV 2 play: Til døden skiller oss. Veldig bra, kan anbefales. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:00 Forfatter Skrevet fredag kl 17:00 Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden): God helg. Ikke sett Ozark. Takk! 0 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 17:01 Skrevet fredag kl 17:01 God helg. Ja har sett Ozark. Den er bra. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:01 Forfatter Skrevet fredag kl 17:01 cilie skrev (8 minutter siden): God helg! Nettopp lest ferdig romanen «Kvinner som går» - foruten litt mye skildringer, var historien om de tre kvinnene interessant. Nå blir det snart Forræder på TV. Rolig fredag. Takk! Kjekt å lese. Hører mest podcaster her. Kjekt med Forræder ikke sett. Verdt å se? 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:02 Forfatter Skrevet fredag kl 17:02 Babette skrev (9 minutter siden): Takk det samme! Jeg har nettopp sett ferdig en svensk thrillerserie på TV 2 play: Til døden skiller oss. Veldig bra, kan anbefales. Takk! Den skal jeg sjekke ut. Takk for tips! 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:03 Forfatter Skrevet fredag kl 17:03 Glitter skrev (1 minutt siden): God helg. Ja har sett Ozark. Den er bra. Takk! Virker bra. Så bra. Sett noen episoder i sesong 1. 0 Siter
Vhanja Skrevet fredag kl 17:06 Skrevet fredag kl 17:06 Blondi skrev (23 minutter siden): Er nettop begynt på en ny serie Ozark. Noen som har sett den? Ja, jeg har sett Ozark. Minner meg litt om Breaking Bad. Likte den veldig godt! Har litt andre meninger om den også, men skal ikke si noe nå for å ikke røpe noe. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:09 Forfatter Skrevet fredag kl 17:09 Vhanja skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har sett Ozark. Minner meg litt om Breaking Bad. Likte den veldig godt! Har litt andre meninger om den også, men skal ikke si noe nå for å ikke røpe noe. Takk! Ja, minner litt. Fikk ikke sett de to andre tipsene fra deg siden jeg ikke hadde Apple TV+. Så bra den er bra. Liker den godt så langt. 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 19:23 Skrevet fredag kl 19:23 Blondi skrev (2 timer siden): Er nettop begynt på en ny serie Ozark. Noen som har sett den? Ikke sett Ozark, men vi avsluttet nettopp miniserien "I will find you", Netflix, basert på en roman av Harlan Coben. Veldig bra serie! Anbefales! 2 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 21:10 Forfatter Skrevet fredag kl 21:10 Lillemus skrev (1 time siden): Ikke sett Ozark, men vi avsluttet nettopp miniserien "I will find you", Netflix, basert på en roman av Harlan Coben. Veldig bra serie! Anbefales! Takk! Skal sjekke den ut. Kjekt å få gode tips. 0 Siter
Blondi Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Lørdag! Sovet lenge. Fikk meg en tur i opplett. Og spist god mat og hørt podcast. Og gjort noen øvrelser. Nå blir det sesong 2 av Ozark. Egentlig en fin dag her. Har dere hatt en fin lørdag? 1 Siter
Vhanja Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg ble skikkelig dårlig i magen i går og hele kvelden var bare vond. Men er bedre i dag så i dag har jeg spilt WoW hele dagen. Skal spille mer i morgen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.