Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blondi skrev (5 minutter siden):

Vil ønske dere en fin helg 🌧️📺

Takk, det samme til deg :)

Skrevet
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

God helg!

Takk! Artig! 

Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Takk, det samme til deg :)

Takk 😊

Skrevet

Er nettop begynt på en ny serie Ozark. Noen som har sett den? 

Skrevet

God helg! Nettopp lest ferdig romanen «Kvinner som går» - foruten litt mye skildringer, var historien om de tre kvinnene interessant. Nå blir det snart Forræder på TV. Rolig fredag. 

Skrevet

Takk det samme!

Jeg har nettopp sett ferdig en svensk thrillerserie på TV 2 play: Til døden skiller oss. Veldig bra, kan anbefales. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden):

God helg. 

Ikke sett Ozark. 

Takk! 

Skrevet

God helg. 

Ja har sett Ozark. Den er bra. 

Skrevet
cilie skrev (8 minutter siden):

God helg! Nettopp lest ferdig romanen «Kvinner som går» - foruten litt mye skildringer, var historien om de tre kvinnene interessant. Nå blir det snart Forræder på TV. Rolig fredag. 

Takk! Kjekt å lese. Hører mest podcaster her. Kjekt med Forræder ikke sett. Verdt å se? 

Skrevet
Babette skrev (9 minutter siden):

Takk det samme!

Jeg har nettopp sett ferdig en svensk thrillerserie på TV 2 play: Til døden skiller oss. Veldig bra, kan anbefales. 

Takk! Den skal jeg sjekke ut. Takk for tips! 

Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

God helg. 

Ja har sett Ozark. Den er bra. 

Takk! Virker bra. Så bra. Sett noen episoder i sesong 1. 

Skrevet
Blondi skrev (23 minutter siden):

Ja, jeg har sett Ozark. Minner meg litt om Breaking Bad. Likte den veldig godt! Har litt andre meninger om den også, men skal ikke si noe nå for å ikke røpe noe.

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har sett Ozark. Minner meg litt om Breaking Bad. Likte den veldig godt! Har litt andre meninger om den også, men skal ikke si noe nå for å ikke røpe noe.

Takk! Ja, minner litt. Fikk ikke sett de to andre tipsene fra deg siden jeg ikke hadde Apple TV+. Så bra den er bra. Liker den godt så langt. 

Skrevet
Blondi skrev (2 timer siden):

Ikke sett Ozark, men vi avsluttet nettopp miniserien "I will find you", Netflix, basert på en roman av Harlan Coben. Veldig bra serie! Anbefales!

Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Ikke sett Ozark, men vi avsluttet nettopp miniserien "I will find you", Netflix, basert på en roman av Harlan Coben. Veldig bra serie! Anbefales!

Takk! Skal sjekke den ut. Kjekt å få gode tips. 

Skrevet

Lørdag! 
Sovet lenge. Fikk meg en tur i opplett. Og spist god mat og hørt podcast. Og gjort noen øvrelser. Nå blir det sesong 2 av Ozark. Egentlig en fin dag her. 
Har dere hatt en fin lørdag? 

Skrevet

Jeg ble skikkelig dårlig i magen i går og hele kvelden var bare vond. Men er bedre i dag så i dag har jeg spilt WoW hele dagen. Skal spille mer i morgen. :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...