Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det ganske vanskelig men forumet er grei distraksjon...

Anonymkode: 90429...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vhanja skrev (12 minutter siden):

Jeg ble skikkelig dårlig i magen i går og hele kvelden var bare vond. Men er bedre i dag så i dag har jeg spilt WoW hele dagen. Skal spille mer i morgen. :D 

Så kjedelig. Glad du er bedre i dag 😊 Kos deg med spilling! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har det ganske vanskelig men forumet er grei distraksjon...

Ikke kjekt høre at du har det vanskelig. Håper det bedrer seg for deg. Godt med litt distraksjon da! 

AnonymBruker
Skrevet
Blondi skrev (2 minutter siden):

Ikke kjekt høre at du har det vanskelig. Håper det bedrer seg for deg. Godt med litt distraksjon da! 

Takk for det

Skrevet
Blondi skrev (1 time siden):

Lørdag! 
Sovet lenge. Fikk meg en tur i opplett. Og spist god mat og hørt podcast. Og gjort noen øvrelser. Nå blir det sesong 2 av Ozark. Egentlig en fin dag her. 
Har dere hatt en fin lørdag? 

Jaaaa, jeg er syk, sånn lett influensa, men hadde planer om å kjøre til byen og være sammen med mine voksne barn. De syntes imidlertid at jeg skulle få slippe å kjøre i denne formen, så de kom ut til meg og skal være til i morgen. ❤️ Blir jo i bedre form, og sliten, av å ha dem her, men det er sååå koselig!

Skrevet
Lillemus skrev (28 minutter siden):

Jaaaa, jeg er syk, sånn lett influensa, men hadde planer om å kjøre til byen og være sammen med mine voksne barn. De syntes imidlertid at jeg skulle få slippe å kjøre i denne formen, så de kom ut til meg og skal være til i morgen. ❤️ Blir jo i bedre form, og sliten, av å ha dem her, men det er sååå koselig!

Kjedelig du er syk! God bedring! 
Koselig de kom til deg da. 

Nicklusheletida
Skrevet

Takk og lage måde :)

Er utenlands. Feiret yngstejentas master i går med seremoni og båttur inkl middag. Har hatt en koselig kveld lørdag også.

Skal hjem i morgen og er spent på om vi kommer oss hjem pga streiken. 

Skrevet (endret)

Jeg har besøkt min mor på sykehuset både i går og i dag (hun har hatt en operasjon). I ettermiddag var jeg i en bursdag, besøkte så faren min, og i kveld holdt jeg på en stund med hagearbeid 💚

Fant lavendel-badeskum i en butikk i dag, noe jeg har lett etter i et par år! Så nå i kveld har jeg hatt et deilig bad I badekaret med lavendel-skum 💜

God helg til deg og!

Endret av påskelilje
Skrevet
Nicklusheletida skrev (23 minutter siden):

Takk og lage måde :)

Er utenlands. Feiret yngstejentas master i går med seremoni og båttur inkl middag. Har hatt en koselig kveld lørdag også.

Skal hjem i morgen og er spent på om vi kommer oss hjem pga streiken. 

Takk for det 😊

Så stas. Hørtes veldig kjekt ut. 

Håper dere ikke blir berørt av streiken. 

Skrevet
påskelilje skrev (23 minutter siden):

Jeg har besøkt min mor på sykehuset både i går og i dag (hun har hatt en operasjon). I ettermiddag var jeg i en bursdag, besøkte så faren min, og i kveld holdt jeg på en stund med hagearbeid 💚

Fant lavendel-badeskum i en butikk i dag, noe jeg har lett etter i et par år! Så nå i kveld har jeg hatt et deilig bad I badekaret med lavendel-skum 💜

God helg til deg og!

Takk for det! 

Hørtes ut som du har hatt en travel dag. Koselig for henne å få besøk da. 
Deilig med lavendel bad da 😊

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (29 minutter siden):

Fant lavendel-badeskum i en butikk i dag, noe jeg har lett etter i et par år!

Var du fornøyd med det? Og hva heter det? Jeg og er på utkikk etter det.

Skrevet

Gjør ikke så mye siden jeg er innlagt. Sitter mye i en stol i fellesarealet. Ellers ser jeg litt på serie. I går så jeg de første episodene av forræder. I dag kommer det vel en til episode av farmen. Ser mest fram til i morgen når det er hverdag igjen. 

påskelilje
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Var du fornøyd med det? Og hva heter det? Jeg og er på utkikk etter det.

Kjempefornøyd! Det var deilig småboblete skum som varte lenge. Ganske sterk lukt, men det var sikkert fordi jeg ikke har hatt noe lavendellukt her på lenge 😄 Kjøpte den i en lokal interiør/altmulig-butikk her, som hadde en liten krok med badeartikler 😄

Legger ved bilde av den.

20260823_084854.jpg

Nicklusheletida
Skrevet
Blondi skrev (10 timer siden):

Takk for det 😊

Så stas. Hørtes veldig kjekt ut. 

Håper dere ikke blir berørt av streiken. 

Alle fly som går hjem før vårt fly, står som kansellert. Vårt fly står foreløpig I rute. Er nervøs og spent på om det endrer seg. 

Alternativ rute. Leie bil å kjøre til Kiel. Ta Kielferga hjem. Da ryker et par feriedager 

Ikkeanonymnok
Skrevet
Blondi skrev (13 timer siden):

Lørdag! 
Sovet lenge. Fikk meg en tur i opplett. Og spist god mat og hørt podcast. Og gjort noen øvrelser. Nå blir det sesong 2 av Ozark. Egentlig en fin dag her. 
Har dere hatt en fin lørdag? 

Nå er det vel søndag men jeg hadde lagt meg i går så da får jeg svare for to dager om gangen. 
Ser ut som du får gjort litt ting som er bra for deg, det er fint. 

Jeg har en rolig helg. Er på vei i en kræsj så jeg har sovet litt på dagtid og ellers ligget altfor mye på sofaen. Men også gått noen turer. Viktig å bevege kroppen litt uansett. 

Skrevet
Glitter skrev (7 timer siden):

Gjør ikke så mye siden jeg er innlagt. Sitter mye i en stol i fellesarealet. Ellers ser jeg litt på serie. I går så jeg de første episodene av forræder. I dag kommer det vel en til episode av farmen. Ser mest fram til i morgen når det er hverdag igjen. 

Skjønner. Kan jeg spørre skal du være der lenge? Aldri sett Foræder. Er det bra? Har samlet hele Farmen fra denne uken så tenkte å se det i kveld 😊

Skrevet
Blondi skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Kan jeg spørre skal du være der lenge? Aldri sett Foræder. Er det bra? Har samlet hele Farmen fra denne uken så tenkte å se det i kveld 😊

Nei skal være til onsdag også blir jeg overført til DPS i tre uker. 

Jo jeg synes forræder er bra. 

Skrevet
påskelilje skrev (6 timer siden):

Kjempefornøyd! Det var deilig småboblete skum som varte lenge. Ganske sterk lukt, men det var sikkert fordi jeg ikke har hatt noe lavendellukt her på lenge 😄 Kjøpte den i en lokal interiør/altmulig-butikk her, som hadde en liten krok med badeartikler 😄

Legger ved bilde av den.

20260823_084854.jpg

Ikke meg du svarte, men hørtes deilig ut. 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Nei skal være til onsdag også blir jeg overført til DPS i tre uker. 

Jo jeg synes forræder er bra. 

Håper du får god hjelp! Kanskje se det og da. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Alle fly som går hjem før vårt fly, står som kansellert. Vårt fly står foreløpig I rute. Er nervøs og spent på om det endrer seg. 

Alternativ rute. Leie bil å kjøre til Kiel. Ta Kielferga hjem. Da ryker et par feriedager 

Håper dere kommer dere av gårde og slipper å reise sånn og må bruke fri dag.  Vet du mer nå? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...