Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hele livet har jeg vært så vant med å slite på en eller annen måte. Kom inn i psykiatrien som 18-åring, og nå er jeg i beg av 50-årene. Det å feile noe er en så integrert del av meg at det på en måte er blitt en del av identiteten min. 

Men hvis jeg hadde kunnet ta én pille som gjorde at jeg ble frisk, så vet jeg neimen ikke om jeg ville ha tatt den. Fordi et liv som frisk kjenner jeg ikke til. Det er noe ukjent og skummelt ved det. Hvordan lever man som frisk, liksom? Hva vil det innebære? Hvilke konsekvenser vil det få? 

Noen som forstår? 

Anonymkode: 57863...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hele livet har jeg vært så vant med å slite på en eller annen måte. Kom inn i psykiatrien som 18-åring, og nå er jeg i beg av 50-årene. Det å feile noe er en så integrert del av meg at det på en måte er blitt en del av identiteten min. 

Men hvis jeg hadde kunnet ta én pille som gjorde at jeg ble frisk, så vet jeg neimen ikke om jeg ville ha tatt den. Fordi et liv som frisk kjenner jeg ikke til. Det er noe ukjent og skummelt ved det. Hvordan lever man som frisk, liksom? Hva vil det innebære? Hvilke konsekvenser vil det få? 

Noen som forstår? 

Jeg tror de aller aller fleste med en eller annen langvarig  eller kronisk tilstand vil kunne forstå deg veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kjenner veldig på det samme. Er såpass redd for å være frisk at jeg har selvsabotert også tidligere.

Anonymkode: 89ec2...59e

AnonymBruker
Skrevet
XbellaX skrev (1 time siden):

Jeg tror de aller aller fleste med en eller annen langvarig  eller kronisk tilstand vil kunne forstå deg veldig godt.

Takk for at du sier det. Da føler jeg meg ikke så unormal. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg kjenner veldig på det samme. Er såpass redd for å være frisk at jeg har selvsabotert også tidligere.

Jeg også..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg også..

Leit å høre. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det kjente er det trygge.

Anonymkode: 7cb1b...9f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan lever man som frisk, liksom? Hva vil det innebære? Hvilke konsekvenser vil det få? 

Noen som forstår? 

Vrir heller om spørsmålet tilbake til deg. Hvordan lever du nå som syk?

Anonymkode: d5914...9c6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...