AnonymBruker Skrevet i går, 18:23 Skrevet i går, 18:23 Hele livet har jeg vært så vant med å slite på en eller annen måte. Kom inn i psykiatrien som 18-åring, og nå er jeg i beg av 50-årene. Det å feile noe er en så integrert del av meg at det på en måte er blitt en del av identiteten min. Men hvis jeg hadde kunnet ta én pille som gjorde at jeg ble frisk, så vet jeg neimen ikke om jeg ville ha tatt den. Fordi et liv som frisk kjenner jeg ikke til. Det er noe ukjent og skummelt ved det. Hvordan lever man som frisk, liksom? Hva vil det innebære? Hvilke konsekvenser vil det få? Noen som forstår? Anonymkode: 57863...4b1 0 Siter
XbellaX Skrevet i går, 19:18 Skrevet i går, 19:18 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hele livet har jeg vært så vant med å slite på en eller annen måte. Kom inn i psykiatrien som 18-åring, og nå er jeg i beg av 50-årene. Det å feile noe er en så integrert del av meg at det på en måte er blitt en del av identiteten min. Men hvis jeg hadde kunnet ta én pille som gjorde at jeg ble frisk, så vet jeg neimen ikke om jeg ville ha tatt den. Fordi et liv som frisk kjenner jeg ikke til. Det er noe ukjent og skummelt ved det. Hvordan lever man som frisk, liksom? Hva vil det innebære? Hvilke konsekvenser vil det få? Noen som forstår? Anonymkode: 57863...4b1 Jeg tror de aller aller fleste med en eller annen langvarig eller kronisk tilstand vil kunne forstå deg veldig godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 19:26 Skrevet i går, 19:26 Ja, jeg kjenner veldig på det samme. Er såpass redd for å være frisk at jeg har selvsabotert også tidligere. Anonymkode: 89ec2...59e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 20:26 Skrevet i går, 20:26 XbellaX skrev (1 time siden): Jeg tror de aller aller fleste med en eller annen langvarig eller kronisk tilstand vil kunne forstå deg veldig godt. Takk for at du sier det. Da føler jeg meg ikke så unormal. Anonymkode: 57863...4b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 20:26 Skrevet i går, 20:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg kjenner veldig på det samme. Er såpass redd for å være frisk at jeg har selvsabotert også tidligere. Anonymkode: 89ec2...59e Jeg også.. Anonymkode: 57863...4b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 21:12 Skrevet i går, 21:12 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg også.. Anonymkode: 57863...4b1 Leit å høre. Anonymkode: 89ec2...59e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Fordi det kjente er det trygge. Anonymkode: 7cb1b...9f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan lever man som frisk, liksom? Hva vil det innebære? Hvilke konsekvenser vil det få? Noen som forstår? Anonymkode: 57863...4b1 Vrir heller om spørsmålet tilbake til deg. Hvordan lever du nå som syk? Anonymkode: d5914...9c6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.