XbellaX Skrevet 21. august Skrevet 21. august Hva tenker du er hensikten med å skrive noe slikt? 0 Siter
Musikk Skrevet 21. august Skrevet 21. august (endret) Tror ikke det er innenfor, du kan lese forums reglene🙂 Endret 21. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare lurer 😔 Anonymkode: a841a...e83 Det spørs. Er det konkret så er det ikke lov. Å skrive at mann har selvmordstanker tror jeg er lov. Men det må være konstruktivt, altså for å få hjelp til å takle de feks. Anonymkode: 54c89...93a 0 Siter
frosken Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare lurer 😔 Anonymkode: a841a...e83 Dersom du skriver fordi du ønsker å få hjelp til å unngå å skade deg selv, så er det ok. Det er ikke ok å skrive om konkrete selvmordsmetoder og heller ikke skrive på en måte som gjør at andre brukere av forumet blir veldig redde for deg. 0 Siter
Musikk Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare lurer 😔 Anonymkode: a841a...e83 Du bør søke hjelp med disse tankene🙂har du ingen du kan snakke med? foreldre, søsken, venner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august Ja. Jeg har gjort det flere ganger og fått god hjelp. Men det Frosken skriver er viktig å huske på. Anonymkode: f1dd2...e2a 0 Siter
ISW Skrevet 22. august Skrevet 22. august Det er ikke lov å skrive "jeg planlegger å gjøre x på tidspunkt y og ingen kan få meg til å ombestemme meg". Det er lov å skrive om selvmordstanker i det øyemed å få hjelp og støtte til å holde ut livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.