AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august Er det vanlig eller? Anonymkode: b0c2a...988 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det vanlig eller? Anonymkode: b0c2a...988 Jeg opplevde ikke det. Var forankret i stolen samtidig som jeg "fløt avgårde" i mitt indre. Anonymkode: aefd6...1a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg opplevde ikke det. Var forankret i stolen samtidig som jeg "fløt avgårde" i mitt indre. Anonymkode: aefd6...1a4 Hm. Da så. Kanskje dosen jeg får er for høy? Anonymkode: b0c2a...988 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hm. Da så. Kanskje dosen jeg får er for høy? Anonymkode: b0c2a...988 Det kan jeg dessverre ikke sikkert si noe om. Jeg tok ketamin på privat klinikk i Oslo. Gjorde mindfullnes før injeksjon. Hadde maske foran øynene og musikk på ørene. Anonymkode: aefd6...1a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan jeg dessverre ikke sikkert si noe om. Jeg tok ketamin på privat klinikk i Oslo. Gjorde mindfullnes før injeksjon. Hadde maske foran øynene og musikk på ørene. Anonymkode: aefd6...1a4 Ok. Jeg har ikke gjort mindfullness men har maske og musikk da. Anonymkode: b0c2a...988 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ok. Jeg har ikke gjort mindfullness men har maske og musikk da. Anonymkode: b0c2a...988 Det skjedde "masse i hodet mitt". Jeg opplevde å flyte ned elver /trange ganger osv. Men jeg var forankret og visste alltid hvor jeg var. Hvor mange behandlinger har du tatt? Jeg tok 4 over 8 dager. Anonymkode: aefd6...1a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det skjedde "masse i hodet mitt". Jeg opplevde å flyte ned elver /trange ganger osv. Men jeg var forankret og visste alltid hvor jeg var. Hvor mange behandlinger har du tatt? Jeg tok 4 over 8 dager. Anonymkode: aefd6...1a4 Har tatt 10 behandlinger, tror jeg. Anonymkode: b0c2a...988 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.