AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva tenker de ansatte om pasienter som innreder rommene sine med masse bilder og lys osv? Anonymkode: a125f...d21 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden At du er institusjonalisert Anonymkode: 938f9...415 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Signerer kommentaren over👆 Anonymkode: 15804...9c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): At du er institusjonalisert Anonymkode: 938f9...415 Jeg tenker faktisk det samme. Altså jeg kan skjønne at folk vil ha det koselig, men er man innlagt på sykehus så er man vel ganske syk og det ser så feil ut i mine øyne å pynte masse med bilder og lys. Jeg hadde ihvertfall ikke energi til noe sånt da jeg var innlagt for alvorlig depresjon og psykose. Fikk ikke utgang heller. Kanskje man har energi til det hvis man er manisk da. Anonymkode: bbbb9...4e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker faktisk det samme. Altså jeg kan skjønne at folk vil ha det koselig, men er man innlagt på sykehus så er man vel ganske syk og det ser så feil ut i mine øyne å pynte masse med bilder og lys. Jeg hadde ihvertfall ikke energi til noe sånt da jeg var innlagt for alvorlig depresjon og psykose. Fikk ikke utgang heller. Kanskje man har energi til det hvis man er manisk da. Anonymkode: bbbb9...4e2 Nå skal jeg innrømme at jeg de første årene jeg var syk alltid dekorerte rommene mine. Det første året malte jeg masse og hang på veggene. Det var bilder overalt. Jeg hadde et eget teppe som jeg hadde med og kjøpte tøfler som jeg kalte mine sykehustøfler. Jeg forstår absolutt behovet for å dekorere. Jeg var alvorlig deprimert og innlagt i et halvt år første gang. Men dekorasjon var viktig for meg. ......men personalet tenkte at jeg var institusjonalisert. Anonymkode: 938f9...415 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå skal jeg innrømme at jeg de første årene jeg var syk alltid dekorerte rommene mine. Det første året malte jeg masse og hang på veggene. Det var bilder overalt. Jeg hadde et eget teppe som jeg hadde med og kjøpte tøfler som jeg kalte mine sykehustøfler. Jeg forstår absolutt behovet for å dekorere. Jeg var alvorlig deprimert og innlagt i et halvt år første gang. Men dekorasjon var viktig for meg. ......men personalet tenkte at jeg var institusjonalisert. Anonymkode: 938f9...415 Du lyver noe voldsomt. Anonymkode: 94e57...328 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Synes det er greit hvis man blir innlagt der i flere måneder Anonymkode: 55015...fe8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.