AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august Jeg tør ikke spørre om hjelp pga det og. Anonymkode: 3f378...b75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august Dummeste jeg har hørt.... absolutt ikke bare en ungdomsgreie. Jeg har gått på gruppebehandling hos ROS og på DPS. De fleste var 30 +. En gruppe jeg gikk i tror jeg du kunne følt deg for ung i for der var vi over førti kan du si Anonymkode: 485b1...d75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tør ikke spørre om hjelp pga det og. Anonymkode: 3f378...b75 Hvor uviten er det mulig å være. Anonymkode: c178d...de5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Hvorfor i alle dager tror du at det å slite med mat er en "ungdomsgreie"? Hvor har du det fra? Anonymkode: 1329f...e6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dummeste jeg har hørt.... absolutt ikke bare en ungdomsgreie. Jeg har gått på gruppebehandling hos ROS og på DPS. De fleste var 30 +. En gruppe jeg gikk i tror jeg du kunne følt deg for ung i for der var vi over førti kan du si Anonymkode: 485b1...d75 Okei. Jeg leste det et sted skjønner du. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor uviten er det mulig å være. Anonymkode: c178d...de5 Mye tydeligvis. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvorfor i alle dager tror du at det å slite med mat er en "ungdomsgreie"? Hvor har du det fra? Anonymkode: 1329f...e6a Jeg leste det som sagt et sted husker ikke helt hvor muligens på forum. Anonymkode: 3f378...b75 0 Siter
Osten Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) Ungdomsgreie? Nei, det er det definitivt ikke. På sykehjem, helst på korttidsopphold, har jeg sett det mange ganger. Kvinner iallfall på 60-70 år. Endret 22. august av Osten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Osten skrev (6 minutter siden): Ungdomsgreie? Nei, det er det definitivt ikke. På sykehjem, helst på korttidsopphold, har jeg sett det mange ganger. Kvinner iallfall på 60-70 år. Ok. Jeg forstår. Anonymkode: 3f378...b75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tør ikke spørre om hjelp pga det og. Anonymkode: 3f378...b75 Forsøk å les litt om det, da ser du raskt hvor feil du tar. Det rammer alle aldre og begge kjønn. Anonymkode: 80d97...0d0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forsøk å les litt om det, da ser du raskt hvor feil du tar. Det rammer alle aldre og begge kjønn. Anonymkode: 80d97...0d0 Det skal jeg. Anonymkode: 3f378...b75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg fikk bulimi i slutten av 30 årene… Anonymkode: e6c8c...c93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk bulimi i slutten av 30 årene… Anonymkode: e6c8c...c93 Fikk du hjelp? Anonymkode: 3f378...b75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk du hjelp? Anonymkode: 3f378...b75 Bulimien var og er et symptom på andre lidelser så har aldri fått behandling for den i seg selv. Men har fått behandling for de underliggende tingene. Anonymkode: e6c8c...c93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bulimien var og er et symptom på andre lidelser så har aldri fått behandling for den i seg selv. Men har fått behandling for de underliggende tingene. Anonymkode: e6c8c...c93 Forstår. Anonymkode: 3f378...b75 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.