stjernestøv Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg er oppe og hører musikk i natt men får vel se på noe, hva gjør du? 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) stjernestøv skrev (24 minutter siden): Jeg er oppe og hører musikk i natt men får vel se på noe, hva gjør du? Jeg er oppe✨skal se på Norges Tøffeste (NRK TV app) Endret 22. august av Musikk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Musikk skrev (4 minutter siden): Jeg er oppe✨skal se på Norges Tøffeste (NRK TV app) Ja nattugla Kjekt det sikkert. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg la meg for to timer siden, men nå orket jeg ikke ligge der lenger og håper at jeg får sove om en times tid. Så akkurat nå gikk jeg inn på DOL 😀 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (10 minutter siden): Ja nattugla Kjekt det sikkert. Nattugla fines ikke trøtt✨ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Musikk skrev (10 minutter siden): Nattugla fines ikke trøtt✨ Nei ikke denne ugla heller, ugler er fine fugler 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Dorthe skrev (16 minutter siden): Jeg la meg for to timer siden, men nå orket jeg ikke ligge der lenger og håper at jeg får sove om en times tid. Så akkurat nå gikk jeg inn på DOL 😀 Håper du får sove igjen da Bale å ligge i sengen å ikke få sove så bedre å stå opp da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg står nok opp et par ganger i uka. Men pleier å sovne igjen. Hvis jeg ikke sovner da så går jeg rundt. Egentlig har jeg lyst å spille MahJong, men da klarer jeg ikke å slutte 😉 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Dorthe skrev (25 minutter siden): Jeg står nok opp et par ganger i uka. Men pleier å sovne igjen. Hvis jeg ikke sovner da så går jeg rundt. Egentlig har jeg lyst å spille MahJong, men da klarer jeg ikke å slutte 😉 Ok bra du sovner igjen da, ja sånn er det med spill. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august emilie321 skrev (19 minutter siden): Ja, er oppe, som vanlig Der var du og ja, bale det for deg med disse nettene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (2 timer siden): Jeg er oppe og hører musikk i natt men får vel se på noe, hva gjør du? Sover du på dagen?💛 Anonymkode: 51387...737 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sover du på dagen?💛 Anonymkode: 51387...737 Nei gjør ikke det så dagen blir lang, tenkte opp til min far i dag. Klarer vel det selv med våkenatt men blir jo litt koko da, nei får se. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (20 minutter siden): Nei gjør ikke det så dagen blir lang, tenkte opp til min far i dag. Klarer vel det selv med våkenatt men blir jo litt koko da, nei får se. Vet du hva som er grunnen til at du ikke sover? Anonymkode: 51387...737 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hva som er grunnen til at du ikke sover? Anonymkode: 51387...737 Nei det bare skjer, blir bare så våken og får ikke sove. Men skal ikke klage for har sovet mange netter nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (9 timer siden): Ok bra du sovner igjen da, ja sånn er det med spill. Jeg sovnet igjen og våknet klokka 12.30, da hadde jeg sovet 8 timer. Men det er jo ikke ideelt å sove langt utover dagen. Heldigvis sover jeg nok timer ellers hadde jeg ikke overlevd. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) stjernestøv skrev (10 timer siden): Nei ikke denne ugla heller, ugler er fine fugler Jeg og liker ugler🙂søte fugler. Endret 22. august av Musikk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Dorthe skrev (17 minutter siden): Jeg sovnet igjen og våknet klokka 12.30, da hadde jeg sovet 8 timer. Men det er jo ikke ideelt å sove langt utover dagen. Heldigvis sover jeg nok timer ellers hadde jeg ikke overlevd. Å heldig du da, jeg har vært våken siden før tolv og er koko. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Musikk skrev (12 minutter siden): Jeg og liker ugler🙂søte fugler. Ja og kloke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (8 minutter siden): Å heldig du da, jeg har vært våken siden før tolv og er koko. Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Sånn følere jeg meg når jeg har sovnet slik som i går og blir vekket klokka ni. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.