AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Kjøpte the occult game. Det er sånn demon spill. Jeg bare åpnet pakken og i det jeg dro kortene gjennom fingrene så hørte jeg en merkelig lyd. Nå er det mange rare lyder her i huset. Jeg bare putta alle kortene tilbake i esken og der skal de få lov til å være. Jeg er sååå redd nå! Er tarot kort ekte? Anonymkode: 0f471...cc2 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjøpte the occult game. Det er sånn demon spill. Jeg bare åpnet pakken og i det jeg dro kortene gjennom fingrene så hørte jeg en merkelig lyd. Nå er det mange rare lyder her i huset. Jeg bare putta alle kortene tilbake i esken og der skal de få lov til å være. Jeg er sååå redd nå! Er tarot kort ekte? Anonymkode: 0f471...cc2 Nei. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kjøpte the occult game. Det er sånn demon spill. Jeg bare åpnet pakken og i det jeg dro kortene gjennom fingrene så hørte jeg en merkelig lyd. Nå er det mange rare lyder her i huset. Jeg bare putta alle kortene tilbake i esken og der skal de få lov til å være. Jeg er sååå redd nå! Er tarot kort ekte? Anonymkode: 0f471...cc2 Brukte litt tarot før men nå liker jeg best englekort og de gir meg beskjeder jeg trenger å høre, syns det er fint jeg da. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er tarot kort ekte? Du får lese brukerveiledningen så finner du ut av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Ingen grunn til å være redd tarotkort. De får sin energi fra dem de er nær. Stokk dem godt og bank tre ganger på dem så har de din energi. Anonymkode: 3f6a9...ea5 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen grunn til å være redd tarotkort. De får sin energi fra dem de er nær. Stokk dem godt og bank tre ganger på dem så har de din energi. Anonymkode: 3f6a9...ea5 Dette hørtes spennende🙂jeg har ingen kort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Tarotkort gir den meningen du gir dem. Er du overtroisk så kan de spå deg. De gir bare den meningen du tillegger dem. Selvhenfører du, bør du holde deg unna. Er du rasjonell så er de som en vanlig kortstokk. Anonymkode: 3fe32...918 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjøpte the occult game. Det er sånn demon spill. Jeg bare åpnet pakken og i det jeg dro kortene gjennom fingrene så hørte jeg en merkelig lyd. Nå er det mange rare lyder her i huset. Jeg bare putta alle kortene tilbake i esken og der skal de få lov til å være. Jeg er sååå redd nå! Er tarot kort ekte? Anonymkode: 0f471...cc2 Hva slags lyd hørte du? Og hva slags lyder er det nå i huset? Anonymkode: ec8fd...77b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.