AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Og dere som har ADHD; hvordan er den beste måten dere blir møtt av andre på? Skjønner at alle med ADHD er ulike og unike mennesker selvsagt. Anonymkode: a4e34...aeb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og dere som har ADHD; hvordan er den beste måten dere blir møtt av andre på? Skjønner at alle med ADHD er ulike og unike mennesker selvsagt. Anonymkode: a4e34...aeb Har ADHD og bipolar lidelse. Jeg vet at tilleggslidelser er relativt vanlig. For en del er det muligens sekundært til ADHD, at man f.eks. får depressive symptomer pga. strev relatert til utfordringene man har. For min egen del tenker jeg at tilstandene ikke er direkte relatert (selv om DPS mente at jeg får tilbakevendende depresjoner pga ADHDen) men jeg mener å ha lest at de har stor grad av genetisk overlapp. Samtidig oppleves det i mitt tilfelle som at de forsterker hverandre. Kan du utdype spørsmålet ift. hva man synes er den beste måten å bli møtt på? I forhold til hva? Tror ikke det skiller seg så mye fra det de fleste mennesker vel ønsker; aksept for den man er osv. Anonymkode: ae18e...4a0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.