Gå til innhold

Er det slik at om har ADHD så har man ofte psykisk lidelse i tillegg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og dere som har ADHD; hvordan er den beste måten dere blir møtt av andre på? Skjønner at alle med ADHD er ulike og unike mennesker selvsagt. 

Anonymkode: a4e34...aeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og dere som har ADHD; hvordan er den beste måten dere blir møtt av andre på? Skjønner at alle med ADHD er ulike og unike mennesker selvsagt. 

Anonymkode: a4e34...aeb

Har ADHD og bipolar lidelse. Jeg vet at tilleggslidelser er relativt vanlig. For en del er det muligens sekundært til ADHD, at man f.eks. får depressive symptomer pga. strev relatert til utfordringene man har. For min egen del tenker jeg at tilstandene ikke er direkte relatert (selv om DPS mente at jeg får tilbakevendende depresjoner pga ADHDen) men jeg mener å ha lest at de har stor grad av genetisk overlapp. Samtidig oppleves det i mitt tilfelle som at de forsterker hverandre.

Kan du utdype spørsmålet ift. hva man synes er den beste måten å bli møtt på? I forhold til hva? Tror ikke det skiller seg så mye fra det de fleste mennesker vel ønsker; aksept for den man er osv. 

Anonymkode: ae18e...4a0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...