Gå til innhold

Hvis man aller mest skriver med brukernavn er det greit å skrive som anonym da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det liksom forventet at man da alltid skal skrive med brukernavn?

Jeg får sånne perioder der jeg er redd for å bli gjenkjent og også redd for hva folk skulle tenke om meg hvis de visste brukernavnet mitt ift det jeg skriver om. Så da er det tryggere å skrive anonymt. 

Anonymkode: 795fc...e5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være forventet? Og hvordan kan man forvente det når man ikke vet det nicket ofte skriver som anonym?

Anonymkode: 3936b...a43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skulle det være forventet? Og hvordan kan man forvente det når man ikke vet det nicket ofte skriver som anonym?

Anonymkode: 3936b...a43

Godt poeng, det tenkte jeg ikke helt over 😅 Men jeg vet i alle fall at jeg flere ganger har blitt igjenkjent. Om de/den personen(e) skjønte brukernavnet mitt er jeg usikker på men ble i alle fall igjenkjent ift ting jeg har skrevet om før som anonym. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle har lov å skrive som anonym, det er helt opp til deg hva du ønsker.

Anonymkode: f4ce3...759

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alle har lov å skrive som anonym, det er helt opp til deg hva du ønsker.

Anonymkode: f4ce3...759

Jeg bare tenkte at der var en slags uskreven regel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bare tenkte at der var en slags uskreven regel?

Jo fler som skriver med brukernavn jo bedre, men det er opp til hver enkelt og det er ingen uskreven regel. 

Skrevet
Glitter skrev (16 minutter siden):

Jo fler som skriver med brukernavn jo bedre, men det er opp til hver enkelt og det er ingen uskreven regel. 

Skjønner det. Det går litt i perioder for meg.

Skrevet

Var litt i mot anonymt ser det ikke slikt lengre mye positivt. Jeg bruker helst nick.  

Skrevet

Bare du ikke veksler på å skrive med nick og som anonym i samme tråd (for det er ikke lov), så er det selvfølgelig fritt fram å skrive som anonym eller bruke nick når du vil. Jeg veksler litt på. 

Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Var litt i mot anonymt ser det ikke slikt lengre mye positivt. Jeg bruker helst nick.  

Hvorfor er du i mot det?

Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Bare du ikke veksler på å skrive med nick og som anonym i samme tråd (for det er ikke lov), så er det selvfølgelig fritt fram å skrive som anonym eller bruke nick når du vil. Jeg veksler litt på. 

Nei, skriver aldri om hverandre i samme tråd (har hendt jeg har glemt krysse av for anonym ved et uhell da). Akkurat nå føles det tryggest å skrive som anonym.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...