AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Eller er det liksom forventet at man da alltid skal skrive med brukernavn? Jeg får sånne perioder der jeg er redd for å bli gjenkjent og også redd for hva folk skulle tenke om meg hvis de visste brukernavnet mitt ift det jeg skriver om. Så da er det tryggere å skrive anonymt. Anonymkode: 795fc...e5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Hvorfor skulle det være forventet? Og hvordan kan man forvente det når man ikke vet det nicket ofte skriver som anonym? Anonymkode: 3936b...a43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skulle det være forventet? Og hvordan kan man forvente det når man ikke vet det nicket ofte skriver som anonym? Anonymkode: 3936b...a43 Godt poeng, det tenkte jeg ikke helt over 😅 Men jeg vet i alle fall at jeg flere ganger har blitt igjenkjent. Om de/den personen(e) skjønte brukernavnet mitt er jeg usikker på men ble i alle fall igjenkjent ift ting jeg har skrevet om før som anonym. Anonymkode: 795fc...e5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Alle har lov å skrive som anonym, det er helt opp til deg hva du ønsker. Anonymkode: f4ce3...759 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alle har lov å skrive som anonym, det er helt opp til deg hva du ønsker. Anonymkode: f4ce3...759 Jeg bare tenkte at der var en slags uskreven regel? Anonymkode: 795fc...e5b 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bare tenkte at der var en slags uskreven regel? Anonymkode: 795fc...e5b Jo fler som skriver med brukernavn jo bedre, men det er opp til hver enkelt og det er ingen uskreven regel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (16 minutter siden): Jo fler som skriver med brukernavn jo bedre, men det er opp til hver enkelt og det er ingen uskreven regel. Skjønner det. Det går litt i perioder for meg. Anonymkode: 795fc...e5b 1 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august Var litt i mot anonymt ser det ikke slikt lengre mye positivt. Jeg bruker helst nick. 0 Siter
Vendi Skrevet 22. august Skrevet 22. august Bare du ikke veksler på å skrive med nick og som anonym i samme tråd (for det er ikke lov), så er det selvfølgelig fritt fram å skrive som anonym eller bruke nick når du vil. Jeg veksler litt på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (5 minutter siden): Var litt i mot anonymt ser det ikke slikt lengre mye positivt. Jeg bruker helst nick. Hvorfor er du i mot det? Anonymkode: 795fc...e5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Vendi skrev (2 minutter siden): Bare du ikke veksler på å skrive med nick og som anonym i samme tråd (for det er ikke lov), så er det selvfølgelig fritt fram å skrive som anonym eller bruke nick når du vil. Jeg veksler litt på. Nei, skriver aldri om hverandre i samme tråd (har hendt jeg har glemt krysse av for anonym ved et uhell da). Akkurat nå føles det tryggest å skrive som anonym. Anonymkode: 795fc...e5b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august tenk om vi alle skulle droppet nick og bare skrive som anonym, fordi det er "tryggest". da hadde det ikke vært liv laga her inne. Anonymkode: da10a...de8 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): tenk om vi alle skulle droppet nick og bare skrive som anonym, fordi det er "tryggest". da hadde det ikke vært liv laga her inne. Anonymkode: da10a...de8 Ironien i at denne kommentaren kom fra en anonym. 3 Siter
psykedeliker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bare tenkte at der var en slags uskreven regel? Hvem har lært deg å tenke slik? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Ikkeanonymnok skrev (33 minutter siden): Ironien i at denne kommentaren kom fra en anonym. Det var litt av poenget jeg prøvde få frem Anonymkode: da10a...de8 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er du i mot det? Anonymkode: 795fc...e5b Jeg synes FØR alle brude ha nick, letter alt med nick. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Det er vel greit å skrive som anonym. Har aldri tenkt noe annet. Anonymkode: 4d24d...e77 0 Siter
Blondi Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg bytter mellom nick og ikke. Ikke i samme tråd selvom det har skjedd et uhell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.