Gå til innhold

Mamma veldig opptatt av egen og min kropp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen men moren min er likevel ganske opptatt av kroppen min og hva jeg spiser og kan si ting som "ja, du vet hvor det legger seg" hvis jeg en og annen gang spiser godteri i ukedagene. Hun har også kommet med kommentarer på kroppen min som at den er uproposjonert og at jeg var tynnere før (hun sendte meg til og med bilde av meg for å bevise det). Jeg er jo veldig klar over det og det gjør litt vondt. Men er det best å bare ignorere det eller er det greit å si fra at man helst ikke ønsker slike kommentarer?

Anonymkode: 5c2e1...55d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er godt voksen men moren min er likevel ganske opptatt av kroppen min og hva jeg spiser og kan si ting som "ja, du vet hvor det legger seg" hvis jeg en og annen gang spiser godteri i ukedagene. Hun har også kommet med kommentarer på kroppen min som at den er uproposjonert og at jeg var tynnere før (hun sendte meg til og med bilde av meg for å bevise det). Jeg er jo veldig klar over det og det gjør litt vondt. Men er det best å bare ignorere det eller er det greit å si fra at man helst ikke ønsker slike kommentarer?

Sett henne på plass en gang for alle!!

Anonymkode: e8889...672

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sett henne på plass en gang for alle!!

Anonymkode: e8889...672

Jeg er veldig konfliktsky så ville nok ikke virkelig satt henne på plass men kansje bare si litt sånn forsiktig at jeg ikke liker at hun kommenterer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er veldig konfliktsky så ville nok ikke virkelig satt henne på plass men kansje bare si litt sånn forsiktig at jeg ikke liker at hun kommenterer?

Da er det jo du som har et problem, og burde ta tak i det før du kritiserer andre.

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Da er det jo du som har et problem, og burde ta tak i det før du kritiserer andre.

Hvordan tar jeg tak i det da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan tar jeg tak i det da?

Eksponeringstrening er det eneste som hjelper. Noen gjør det i form av teater og rollespill.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Var ærlig med din mor si hva du føler til henne🙂 

Skrevet
psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Eksponeringstrening er det eneste som hjelper. Noen gjør det i form av teater og rollespill.

Sammen med en behandler?

Musikk skrev (12 minutter siden):

Var ærlig med din mor si hva du føler til henne🙂 

Ja jeg burde kanskje det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sammen med en behandler?

Ikke i utgangspunktet, men det kan sikkert drøftes med en behandler også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hva ville du rådet andre til?

Anonymkode: ed2a2...fac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...