Gå til innhold

Stoppe brått på Sobril. Lav dose.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan en få farlige kramper eller delirium av å stoppe brått på Sobril 10 mg? Brukt det nesten hver dag i veldig mange år. Av og på. Nå siste 3 årene har det vært nesten hver dag. Bør jeg trappe ned til 5 mg ? Livredd abstinenser 

Anonymkode: 58e7d...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler meget sterkt på det. Du kan imidlertid oppleve noe økt angst en periode.

Hvis det var meg, så ville jeg tatt 5 mg om dagen en ukes tid eller to. Ikke fordi jeg tror jeg ville fått delir eller kramper, men for å gjøre overgangen litt mindre ubehagelig og med mindre angst.

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

Jeg tviler meget sterkt på det. Du kan imidlertid oppleve noe økt angst en periode.

Hvis det var meg, så ville jeg tatt 5 mg om dagen en ukes tid eller to. Ikke fordi jeg tror jeg ville fått delir eller kramper, men for å gjøre overgangen litt mindre ubehagelig og med mindre angst.

Ja tenkte det. Men tok ikke sobril i går og det gikk fint, men tok 5 mg i dag. Men hvor fort kommer de farlige abstinenser fra Sobril? Noen som vet ?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja tenkte det. Men tok ikke sobril i går og det gikk fint, men tok 5 mg i dag. Men hvor fort kommer de farlige abstinenser fra Sobril? Noen som vet ?

Jeg tenker at på 10 mg trenger du ikke å bekymre deg for farlige abstinenser i det hele tatt.

Hvis du har brukt 10 mg om dagen har du uansett hatt perioder i løpet av døgnet hver dag nesten uten medisin i blodet. Hadde du brukt 25 mg x 4 pr dag hadde det vært noe annet. 

Det faktum at du ikke tok Sobril i går, utelukker noen som helst reaksjoner.

Endret av ISW
Skrevet

Noen reagere andre ikke. Jeg reagere på alt mens andre gjør ikke. Jeg ville tatt 5 mg og sett det der ifra o

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte 25 mg og sluttet på dagen ingen problem.

Anonymkode: d3a54...431

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg brukte 25 mg og sluttet på dagen ingen problem.

Hvor lenge brukte du det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lenge brukte du det?

Ca 1 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...