AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 Skrevet i går, 10:51 Kan en få farlige kramper eller delirium av å stoppe brått på Sobril 10 mg? Brukt det nesten hver dag i veldig mange år. Av og på. Nå siste 3 årene har det vært nesten hver dag. Bør jeg trappe ned til 5 mg ? Livredd abstinenser Anonymkode: 58e7d...4bd 0 Siter
ISW Skrevet i går, 14:19 Skrevet i går, 14:19 Jeg tviler meget sterkt på det. Du kan imidlertid oppleve noe økt angst en periode. Hvis det var meg, så ville jeg tatt 5 mg om dagen en ukes tid eller to. Ikke fordi jeg tror jeg ville fått delir eller kramper, men for å gjøre overgangen litt mindre ubehagelig og med mindre angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 Skrevet i går, 15:34 ISW skrev (1 time siden): Jeg tviler meget sterkt på det. Du kan imidlertid oppleve noe økt angst en periode. Hvis det var meg, så ville jeg tatt 5 mg om dagen en ukes tid eller to. Ikke fordi jeg tror jeg ville fått delir eller kramper, men for å gjøre overgangen litt mindre ubehagelig og med mindre angst. Ja tenkte det. Men tok ikke sobril i går og det gikk fint, men tok 5 mg i dag. Men hvor fort kommer de farlige abstinenser fra Sobril? Noen som vet ? Anonymkode: 58e7d...4bd 0 Siter
ISW Skrevet i går, 15:35 Skrevet i går, 15:35 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja tenkte det. Men tok ikke sobril i går og det gikk fint, men tok 5 mg i dag. Men hvor fort kommer de farlige abstinenser fra Sobril? Noen som vet ? Anonymkode: 58e7d...4bd Jeg tenker at på 10 mg trenger du ikke å bekymre deg for farlige abstinenser i det hele tatt. Hvis du har brukt 10 mg om dagen har du uansett hatt perioder i løpet av døgnet hver dag nesten uten medisin i blodet. Hadde du brukt 25 mg x 4 pr dag hadde det vært noe annet. Det faktum at du ikke tok Sobril i går, utelukker noen som helst reaksjoner. Endret i går, 15:36 av ISW 0 Siter
Livetsperle Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Noen reagere andre ikke. Jeg reagere på alt mens andre gjør ikke. Jeg ville tatt 5 mg og sett det der ifra o 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg brukte 25 mg og sluttet på dagen ingen problem. Anonymkode: d3a54...431 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg brukte 25 mg og sluttet på dagen ingen problem. Anonymkode: d3a54...431 Hvor lenge brukte du det? Anonymkode: 58e7d...4bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge brukte du det? Anonymkode: 58e7d...4bd Ca 1 år. Anonymkode: d3a54...431 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.