AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Bruker Litium som jeg seponerer nå. Har startet opp på Lamictal. Legen er opptatt av laveste terapeutiske dose på Lamictal, men jeg kan tenke meg at jeg kanskje kunne tenke meg en høyere dose når Litiumen er borte. Legen har ikke sånn veldig god kunnskap på psykisk helse virker det som. Men jeg vil selvsagt følge hennes råd. Anonymkode: fbab0...507 0 Siter
ISW Skrevet 22. august Skrevet 22. august Det er lov å skrive doser her (bare ikke å anbefale dem). Lamictal doseres imidlertid etter serumkonsentrasjon, ikke dose. Så hvor mange milligram du inntar sier egentlig ikke så mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august ISW skrev (11 minutter siden): Det er lov å skrive doser her (bare ikke å anbefale dem). Lamictal doseres imidlertid etter serumkonsentrasjon, ikke dose. Så hvor mange milligram du inntar sier egentlig ikke så mye. Å? Legen har aldri bedt meg ta blodprøve...jeg bruker 200 mg... Anonymkode: fbab0...507 0 Siter
ISW Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å? Legen har aldri bedt meg ta blodprøve...jeg bruker 200 mg... Anonymkode: fbab0...507 Jeg ville forespurt en blodprøve. Det virker ganske klønete å dosere den "i blinde". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruker Litium som jeg seponerer nå. Har startet opp på Lamictal. Legen er opptatt av laveste terapeutiske dose på Lamictal, men jeg kan tenke meg at jeg kanskje kunne tenke meg en høyere dose når Litiumen er borte. Legen har ikke sånn veldig god kunnskap på psykisk helse virker det som. Men jeg vil selvsagt følge hennes råd. Anonymkode: fbab0...507 Tror jeg står på seks ganger normal dose Lamictal, dosert etter serumspeil. Ville vært kraftig underdosert hvis det ikke ble kontrollert med blodprøver Anonymkode: 7e18a...ddf 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.