Gå til innhold

Hvis jeg sier at det eneste jeg ser frem til for tiden er neste time med behandler i psykiatrien...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 55cca...091

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt lik deg på dette. Det eneste jeg ser fram til er avtale med behandler i psykiatrien..jeg sliter veldig for tiden. Har det veldig tøft og vondt. Jeg forstår deg godt.

Anonymkode: 1e4ce...6a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er helt lik deg på dette. Det eneste jeg ser fram til er avtale med behandler i psykiatrien..jeg sliter veldig for tiden. Har det veldig tøft og vondt. Jeg forstår deg godt.

Sender deg en klem 🫂

Skrevet

Kan forstå det da før var det eneste jeg så fram til innleggelser som var ca hver tredje uke. 

Tenker du har det vondt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sender deg en klem 🫂

Takk. Klem tilbake ❤️

Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Kan forstå det da før var det eneste jeg så fram til innleggelser som var ca hver tredje uke. 

Tenker du har det vondt. 

Hvordan klarte du å komme deg ut av det?

Ja, det stemmer.

Skrevet

Jeg holder på med emdr på et traumeminne og venter på neste time, på torsdag, for å komme videre i prosessen og det skal gjøre mindre vondt. 

Anonymkode: 40ae4...6fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk. Klem tilbake ❤️

❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan klarte du å komme deg ut av det?

Ja, det stemmer.

Vet egentlig ikke. Det hjalp å skilles fra behandleren jeg hadde der. Hun sluttet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg holder på med emdr på et traumeminne og venter på neste time, på torsdag, for å komme videre i prosessen og det skal gjøre mindre vondt. 

Anonymkode: 40ae4...6fa

Det høres tungt og krevendes ut. Sender en klem til deg også 🫂

Skrevet
Glitter skrev (26 minutter siden):

Vet egentlig ikke. Det hjalp å skilles fra behandleren jeg hadde der. Hun sluttet. 

Å okei. Var du veldig knyttet til henne? Jeg hadde en behandler på døgnpost som jeg var ganske knyttet til men det hjalp ikke meg at hun sluttet. Bare at nå har jeg ingen behandler jeg er knyttet til da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...