AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Hva tenker dere om det? Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg er helt lik deg på dette. Det eneste jeg ser fram til er avtale med behandler i psykiatrien..jeg sliter veldig for tiden. Har det veldig tøft og vondt. Jeg forstår deg godt. Anonymkode: 1e4ce...6a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er helt lik deg på dette. Det eneste jeg ser fram til er avtale med behandler i psykiatrien..jeg sliter veldig for tiden. Har det veldig tøft og vondt. Jeg forstår deg godt. Anonymkode: 1e4ce...6a7 Sender deg en klem 🫂 Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august Kan forstå det da før var det eneste jeg så fram til innleggelser som var ca hver tredje uke. Tenker du har det vondt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sender deg en klem 🫂 Anonymkode: 55cca...091 Takk. Klem tilbake ❤️ Anonymkode: 1e4ce...6a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (10 minutter siden): Kan forstå det da før var det eneste jeg så fram til innleggelser som var ca hver tredje uke. Tenker du har det vondt. Hvordan klarte du å komme deg ut av det? Ja, det stemmer. Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg holder på med emdr på et traumeminne og venter på neste time, på torsdag, for å komme videre i prosessen og det skal gjøre mindre vondt. Anonymkode: 40ae4...6fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk. Klem tilbake ❤️ Anonymkode: 1e4ce...6a7 ❤️ Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan klarte du å komme deg ut av det? Ja, det stemmer. Anonymkode: 55cca...091 Vet egentlig ikke. Det hjalp å skilles fra behandleren jeg hadde der. Hun sluttet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg holder på med emdr på et traumeminne og venter på neste time, på torsdag, for å komme videre i prosessen og det skal gjøre mindre vondt. Anonymkode: 40ae4...6fa Det høres tungt og krevendes ut. Sender en klem til deg også 🫂 Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (26 minutter siden): Vet egentlig ikke. Det hjalp å skilles fra behandleren jeg hadde der. Hun sluttet. Å okei. Var du veldig knyttet til henne? Jeg hadde en behandler på døgnpost som jeg var ganske knyttet til men det hjalp ikke meg at hun sluttet. Bare at nå har jeg ingen behandler jeg er knyttet til da. Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å okei. Var du veldig knyttet til henne? Jeg hadde en behandler på døgnpost som jeg var ganske knyttet til men det hjalp ikke meg at hun sluttet. Bare at nå har jeg ingen behandler jeg er knyttet til da. Anonymkode: 55cca...091 Ja var veldig knyttet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (Akkurat nå): Ja var veldig knyttet. Var det sånn at du savnet henne når du ikke var innlagt? Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om det? Anonymkode: 55cca...091 Tenker at du har blitt for "psykiatrisert". På samme måte som man blir institusjonalisert om man er for mye innlagt. Siden det er det eneste du ser fram til i uka så gjør du vel ikke så mye annet enn å bare sitte hjemme alene. Da burde du prøve å få litt innhold i hverdagen. Har du noe annet du kan finne på i uka? Jobber dere med konkrete planer og mål i timene eller er det bare at du kommer og snakker om hva som helst? Anonymkode: 10509...8cd 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var det sånn at du savnet henne når du ikke var innlagt? Anonymkode: 55cca...091 Ja på en måte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at du har blitt for "psykiatrisert". På samme måte som man blir institusjonalisert om man er for mye innlagt. Siden det er det eneste du ser fram til i uka så gjør du vel ikke så mye annet enn å bare sitte hjemme alene. Da burde du prøve å få litt innhold i hverdagen. Har du noe annet du kan finne på i uka? Jobber dere med konkrete planer og mål i timene eller er det bare at du kommer og snakker om hva som helst? Anonymkode: 10509...8cd Ja tror jeg er enig i det faktisk. Jeg kunne sikkert funnet på en del annet har bare ikke helt overskudd for tiden. Vi har konkrete planer og mål egentlig men når ting er litt 'krise' så faller det litt bort. Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (1 minutt siden): Ja på en måte. Skjønner. Sånn var det litt for meg også. Anonymkode: 55cca...091 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Skjønner. Sånn var det litt for meg også. Anonymkode: 55cca...091 Det var vondt å være så avhengig av en behandler. Er mye bedre å ikke være det. Er fortsatt innlagt her og der, men ikke like hyppig som før. Dog blir innleggelsene nå ofte lenger enn før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (6 minutter siden): Det var vondt å være så avhengig av en behandler. Er mye bedre å ikke være det. Er fortsatt innlagt her og der, men ikke like hyppig som før. Dog blir innleggelsene nå ofte lenger enn før. Jeg har også vært veldig knyttet til en behandler. Tenkte masse på henne og hadde timelange indre samtaler med henne utenom timene. Ble faktisk sykere for å kunne fortsette å gå hos henne. Veldig usunt. Savnet henne lenge. Anonymkode: 40ae4...6fa 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også vært veldig knyttet til en behandler. Tenkte masse på henne og hadde timelange indre samtaler med henne utenom timene. Ble faktisk sykere for å kunne fortsette å gå hos henne. Veldig usunt. Savnet henne lenge. Anonymkode: 40ae4...6fa Jeg savner min fortsatt, det blir jeg sikkert alltid å gjøre. Jeg slutter ikke å savne folk jeg har vært knyttet til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.