psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er helt individuelt, fordi det er så store variasjoner blant de som har diagnosen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dette vet du nok svaret på selv. Selvfølgelig kan man det. Når man har Asperger er man veldig flink med kommunikasjon og sosialt samspill så tenker man vil bli en kjempe flink fastlege. Anonymkode: 6bfbe...482 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når man har Asperger er man veldig flink med kommunikasjon og sosialt samspill så tenker man vil bli en kjempe flink fastlege. Anonymkode: 6bfbe...482 Er du ironisk? Anonymkode: 7ee86...20e 0 Siter
slabbedask Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du ironisk? Anonymkode: 7ee86...20e Det vil jeg tro. 0 Siter
Sokk Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Jeg tipper det er mange leger med milde autistiske trekk. Men jeg tror det er andre spesialiteter som egner seg bedre for disse legene enn det å bli fastlege. Jeg tror psykiater også er et dårlig valg. Jeg har møtt fastleger med dårlige sosiale evner, så jeg tror det skulle la seg gjøre å komme gjennom utdanning og spesialisering uten å bli erklært uskikket/miste autorisasjonen. Men det er ikke det samme som å være en god fastlege. Jeg tror også det er forferdelig slitsomt å jobbe som fastlege dersom det sosiale ikke føles intuitivt og naturlig. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.