AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Jeg har vært psykisk syk siden jeg var 20 (egentlig før det også men fikk først hjelp da jeg var 20) og på mange måter føler jeg at jeg har mistet meg selv til psykdom. Jeg har vært psyk i over 10 år nå og jeg føler at jeg bare kjemper kamp etter kamp. Jeg har så vidt blitt "bra" igjen og fått et pusterom før jeg på nytt begynner å få det vanskelig igjen (i hovedsak da depresjon og negativt selvsnakk og grubling og overtenking). Jeg vet veldig godt hvem syke-meg er: selvdestruktiv, full av selvhat og følelsen av å ikke fortjene noe bra. Blant annet. Kunne nok skrevet flere sider om mine negative sider. Jeg vet hvem jeg vil være og ønsker å bli men spriket er stort mellom den jeg er og den jeg kan bli. Anonymkode: 5fac8...385 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Hva tenker du det er som gjør at du havner ned igjen? Gjør du de samme tingene når du er nede eller prøver du andre måter å håndtere dem på? Trur nøkkelen er der at man må bli mer glad i oss selv, selv om vi har det vanskelig og tøft så vær god mot deg selv. Jeg sliter selv med kronisk sykdom som tar alt av livet mitt. Ligger i senga 24/7 nå med alvorlig ME og dette tar skikkelig på psyken. Ikke ha kontakt med noen da jeg er så dårlig. Men jeg må prøve å gjør det jeg kan med det lille jeg har. Anonymkode: ab97f...9e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker du det er som gjør at du havner ned igjen? Gjør du de samme tingene når du er nede eller prøver du andre måter å håndtere dem på? Trur nøkkelen er der at man må bli mer glad i oss selv, selv om vi har det vanskelig og tøft så vær god mot deg selv. Jeg sliter selv med kronisk sykdom som tar alt av livet mitt. Ligger i senga 24/7 nå med alvorlig ME og dette tar skikkelig på psyken. Ikke ha kontakt med noen da jeg er så dårlig. Men jeg må prøve å gjør det jeg kan med det lille jeg har. Anonymkode: ab97f...9e4 Jeg er full av beundring ovenfor måten du klarer å tenke på🦋 Anonymkode: 7eee4...862 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva tenker du det er som gjør at du havner ned igjen? Gjør du de samme tingene når du er nede eller prøver du andre måter å håndtere dem på? Trur nøkkelen er der at man må bli mer glad i oss selv, selv om vi har det vanskelig og tøft så vær god mot deg selv. Jeg sliter selv med kronisk sykdom som tar alt av livet mitt. Ligger i senga 24/7 nå med alvorlig ME og dette tar skikkelig på psyken. Ikke ha kontakt med noen da jeg er så dårlig. Men jeg må prøve å gjør det jeg kan med det lille jeg har. Anonymkode: ab97f...9e4 Jeg vet egentlig ikke hva det er som gjør det. Jeg gjør stort sett det samme hver gang. Jeg er enig i at jeg burde bli mer glad i meg selv, ha mer selvmedfølelse. Det høres veldig slitsomt ut å ha det slik du har det nå. Men det høres ut som du har en bra innstilling da (med at du må prøve å gjøre det du kan med det du har). Anonymkode: 5fac8...385 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.