Gå til innhold

Å finne seg selv igjen etter å ha mistet seg selv til psykdom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært psykisk syk siden jeg var 20 (egentlig før det også men fikk først hjelp da jeg var 20) og på mange måter føler jeg at jeg har mistet meg selv til psykdom. Jeg har vært psyk i over 10 år nå og jeg føler at jeg bare kjemper kamp etter kamp. Jeg har så vidt blitt "bra" igjen og fått et pusterom før jeg på nytt begynner å få det vanskelig igjen (i hovedsak da depresjon og negativt selvsnakk og grubling og overtenking).

Jeg vet veldig godt hvem syke-meg er: selvdestruktiv, full av selvhat og følelsen av å ikke fortjene noe bra. Blant annet. Kunne nok skrevet flere sider om mine negative sider.

Jeg vet hvem jeg vil være og ønsker å bli men spriket er stort mellom den jeg er og den jeg kan bli.

Anonymkode: 5fac8...385

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...