AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tenker å ta en før jeg skal på en sosial tilstelning, men vil ikke bli så søvnig at jeg bare vil hjem😅 Anonymkode: 00224...f4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror det er litt individuelt så kan være greit å teste det på forhånd. Jeg brukte max dose for søvn tidligere og ble sånn passe trøtt. Anonymkode: 3fe29...057 0 Siter
erik123 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror det er litt individuelt så kan være greit å teste det på forhånd. Jeg brukte max dose for søvn tidligere og ble sånn passe trøtt. Anonymkode: 3fe29...057 Jeg ble stuptrøtt. Men får det ikke lenger av lege. Avhengighetsskapende. Bør brukes sjelden.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden erik123 skrev (Akkurat nå): Jeg ble stuptrøtt. Men får det ikke lenger av lege. Avhengighetsskapende. Bør brukes sjelden.. Sant det. Anonymkode: 3fe29...057 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg blir ikke trøtt av de, men vet flere blir veldig trøtte, så det er individuelt. 0 Siter
Glitter Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Blir ikke trøtt av verken Sobril eller Vival. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.