AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Tenker å ta en før jeg skal på en sosial tilstelning, men vil ikke bli så søvnig at jeg bare vil hjem😅 Anonymkode: 00224...f4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Jeg tror det er litt individuelt så kan være greit å teste det på forhånd. Jeg brukte max dose for søvn tidligere og ble sånn passe trøtt. Anonymkode: 3fe29...057 0 Siter
erik123 Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror det er litt individuelt så kan være greit å teste det på forhånd. Jeg brukte max dose for søvn tidligere og ble sånn passe trøtt. Anonymkode: 3fe29...057 Jeg ble stuptrøtt. Men får det ikke lenger av lege. Avhengighetsskapende. Bør brukes sjelden.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august erik123 skrev (Akkurat nå): Jeg ble stuptrøtt. Men får det ikke lenger av lege. Avhengighetsskapende. Bør brukes sjelden.. Sant det. Anonymkode: 3fe29...057 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 23. august Skrevet 23. august Jeg blir ikke trøtt av de, men vet flere blir veldig trøtte, så det er individuelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Jeg blir veldig trøtt, tar 10 mg noen få ganger i året. Anonymkode: 18b45...5eb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.