Gå til innhold

Sorg etter tap av ektefelle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone gjennom 40 år, døde 29. Mars. Hjertesvikt. Sorgen er så stor og jeg har mistet livsgnisten. Det er Utrolig utfordrene å komme seg gjennom dagen. Har ikke fått noe hjelp, noe som er skuffende.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kondolerer så mye ❤️ Kritikkverdig at du ikke har fått noe hjelp. Hvor er det du har forsøkt få hjelp?

Anonymkode: fd9e0...c56

Skrevet
erik123 skrev (16 minutter siden):

Min kone gjennom 40 år, døde 29. Mars. Hjertesvikt. Sorgen er så stor og jeg har mistet livsgnisten. Det er Utrolig utfordrene å komme seg gjennom dagen. Har ikke fått noe hjelp, noe som er skuffende.

Jeg kondolerer. Sjekk kommunens nettsider om de har sorggrupper.

Skrevet

Kondolerer ❤️🌹har du snakket med fastlegen?

Anonymkode: 04b8b...8cb

Skrevet

Kondolerer❤️kan du oppsøke fastlege for å få råd hvor du kan oppsøke hjelp? Eventuell privat terapi?

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kondolerer ❤️🌹har du snakket med fastlegen?

Anonymkode: 04b8b...8cb

Fastlegen så bare på pc skjermen. Ikke mye hjelp å få.. Det er for dårlig. Jeg er ensom og nedstemt. 

Skrevet
erik123 skrev (5 minutter siden):

Fastlegen så bare på pc skjermen. Ikke mye hjelp å få.. Det er for dårlig. Jeg er ensom og nedstemt. 

Har du aktiviteter du liker som du kan gjøre mer av? Jeg feks er glad i å være i naturen. Har du noen mennesker i livet ditt du kan knytte deg nærmere i denne tunge tiden?

Anonymkode: e2e9a...1e4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...