erik123 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Min kone gjennom 40 år, døde 29. Mars. Hjertesvikt. Sorgen er så stor og jeg har mistet livsgnisten. Det er Utrolig utfordrene å komme seg gjennom dagen. Har ikke fått noe hjelp, noe som er skuffende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kondolerer så mye ❤️ Kritikkverdig at du ikke har fått noe hjelp. Hvor er det du har forsøkt få hjelp? Anonymkode: fd9e0...c56 0 Siter
XbellaX Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden erik123 skrev (16 minutter siden): Min kone gjennom 40 år, døde 29. Mars. Hjertesvikt. Sorgen er så stor og jeg har mistet livsgnisten. Det er Utrolig utfordrene å komme seg gjennom dagen. Har ikke fått noe hjelp, noe som er skuffende. Jeg kondolerer. Sjekk kommunens nettsider om de har sorggrupper. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Kondolerer ❤️🌹har du snakket med fastlegen? Anonymkode: 04b8b...8cb 0 Siter
Havfruen Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Kondolerer❤️kan du oppsøke fastlege for å få råd hvor du kan oppsøke hjelp? Eventuell privat terapi? 0 Siter
erik123 Skrevet 11 minutter siden Forfatter Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kondolerer ❤️🌹har du snakket med fastlegen? Anonymkode: 04b8b...8cb Fastlegen så bare på pc skjermen. Ikke mye hjelp å få.. Det er for dårlig. Jeg er ensom og nedstemt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden erik123 skrev (5 minutter siden): Fastlegen så bare på pc skjermen. Ikke mye hjelp å få.. Det er for dårlig. Jeg er ensom og nedstemt. Har du aktiviteter du liker som du kan gjøre mer av? Jeg feks er glad i å være i naturen. Har du noen mennesker i livet ditt du kan knytte deg nærmere i denne tunge tiden? Anonymkode: e2e9a...1e4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.