AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har fått opp en del på TikTok som beskriver å ha blitt møtt dårlig av helsevesenet på ulike måter. Jeg bare lurer på om dette er representativt siden man hører jo stort sett fra de som er misfornøyde enn de som er fornøyde. Anonymkode: d9c50...fe4 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ble møtt ok da jeg hadde borderline. Var regelmessig innlagt en uke av gangen. Hadde et lavterskeltilbud for innleggelse. Men det var ikke før behandler der sluttet at jeg selv sluttet å crave innleggelse. Det var ikke like "attraktivt" når min faste behandler ikke var der mer. Var veldig avhengig av henne. Dessverre så lærte jeg ikke så mange verktøy av henne. Vi pratet bare om alt jeg ville prate om når vi hadde samtaler. Så jeg kom meg ingen vei. Det har jeg først skjønt i ettertid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (2 minutter siden): Ble møtt ok da jeg hadde borderline. Var regelmessig innlagt en uke av gangen. Hadde et lavterskeltilbud for innleggelse. Men det var ikke før behandler der sluttet at jeg selv sluttet å crave innleggelse. Det var ikke like "attraktivt" når min faste behandler ikke var der mer. Var veldig avhengig av henne. Dessverre så lærte jeg ikke så mange verktøy av henne. Vi pratet bare om alt jeg ville prate om når vi hadde samtaler. Så jeg kom meg ingen vei. Det har jeg først skjønt i ettertid. Takk for at du deler. Er du friskmeldt nå eller var du bare feildiagnostisert? Jeg har fått med meg at de fleste helsepersonell mener at innleggelse ikke er bra for de med diagnosen men det var ikke tilfelle for deg skjønner jeg? Anonymkode: d9c50...fe4 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for at du deler. Er du friskmeldt nå eller var du bare feildiagnostisert? Jeg har fått med meg at de fleste helsepersonell mener at innleggelse ikke er bra for de med diagnosen men det var ikke tilfelle for deg skjønner jeg? Anonymkode: d9c50...fe4 Jeg er friskmeldt, men har andre diagnoser. Nei det var ikke tilfellet med meg, men jeg hadde en alvorlig grad av det så fikk innleggelser for å stabilisere slik at jeg ikke ble for dårlig. Men er klar over at jeg fikk litt utradisjonell behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (7 minutter siden): Ble møtt ok da jeg hadde borderline. Var regelmessig innlagt en uke av gangen. Hadde et lavterskeltilbud for innleggelse. Men det var ikke før behandler der sluttet at jeg selv sluttet å crave innleggelse. Det var ikke like "attraktivt" når min faste behandler ikke var der mer. Var veldig avhengig av henne. Dessverre så lærte jeg ikke så mange verktøy av henne. Vi pratet bare om alt jeg ville prate om når vi hadde samtaler. Så jeg kom meg ingen vei. Det har jeg først skjønt i ettertid. Det er kjipt å komme til den erkjennelsen i etterkant da. Var hun psykolog eller psykiater? Anonymkode: bde19...e61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg er friskmeldt, men har andre diagnoser. Nei det var ikke tilfellet med meg, men jeg hadde en alvorlig grad av det så fikk innleggelser for å stabilisere slik at jeg ikke ble for dårlig. Men er klar over at jeg fikk litt utradisjonell behandling. Hvilken behandling fikk du som gjorde deg frisk? MBT? Det gir jo mening det. Anonymkode: d9c50...fe4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Glitter skrev (11 minutter siden): Ble møtt ok da jeg hadde borderline. Var regelmessig innlagt en uke av gangen. Hadde et lavterskeltilbud for innleggelse. Men det var ikke før behandler der sluttet at jeg selv sluttet å crave innleggelse. Det var ikke like "attraktivt" når min faste behandler ikke var der mer. Var veldig avhengig av henne. Dessverre så lærte jeg ikke så mange verktøy av henne. Vi pratet bare om alt jeg ville prate om når vi hadde samtaler. Så jeg kom meg ingen vei. Det har jeg først skjønt i ettertid. Det må ha vært en uprofesjonell behandler. Det er skremmende å tenke på, for en innleggelse koster jo ca 10 k per døgn. På somatisk får man knapt være innlagt selv om man er «halvdød». Jeg tror det er mange sånne inkompetente behandlere rundtomkring. Anonymkode: 41cc4...b81 0 Siter
Glitter Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilken behandling fikk du som gjorde deg frisk? MBT? Det gir jo mening det. Anonymkode: d9c50...fe4 Vet egentlig ikke...Gikk ikke poliklinisk særlig lenge. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det må ha vært en uprofesjonell behandler. Det er skremmende å tenke på, for en innleggelse koster jo ca 10 k per døgn. På somatisk får man knapt være innlagt selv om man er «halvdød». Jeg tror det er mange sånne inkompetente behandlere rundtomkring. Anonymkode: 41cc4...b81 Ikke vet jeg, men det ble vurdert at jeg trengte det for å holdes i live. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Glitter skrev (47 minutter siden): Vet egentlig ikke...Gikk ikke poliklinisk særlig lenge. Da så. Uansett veldig bra at du har blitt frisk fra det. Anonymkode: d9c50...fe4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.