AnonymBruker Skrevet i går, 12:17 Skrevet i går, 12:17 Jeg ble syk som tenåring og er 32 år nå og har bare blitt verre. Anonymkode: 1ed54...62d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 Skrevet i går, 12:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble syk som tenåring og er 32 år nå og har bare blitt verre. Anonymkode: 1ed54...62d Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 1ed54...62d 0 Siter
nachnoo Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 1ed54...62d Det har sannsynligvis ikke noe med deg å gjøre. Sykdommen utvikler seg negativt. Nei, det er ingen regel om at psykisk sykdom blir bedre med årene. 0 Siter
Havfruen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 1ed54...62d Du gjør ikke noe feil. Hvilken hjelp har du fått/får du? Hvilke verktøy har du lært? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ble syk som tenåring og er 32 år nå og har bare blitt verre. Anonymkode: 1ed54...62d På hvilke måter har du blitt verre? Anonymkode: 22ec3...197 0 Siter
Musikk Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ble syk som tenåring og er 32 år nå og har bare blitt verre. Anonymkode: 1ed54...62d Ja og nei om mental helse🙂noen blir bedre andre ikke. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden nachnoo skrev (1 time siden): Det har sannsynligvis ikke noe med deg å gjøre. Sykdommen utvikler seg negativt. Nei, det er ingen regel om at psykisk sykdom blir bedre med årene. Så kjipt å høre. Havfruen skrev (1 time siden): Du gjør ikke noe feil. Hvilken hjelp har du fått/får du? Hvilke verktøy har du lært? Har fått en del forskjellig hjelp. Mest forskjellige medisiner men også litt forskjellig samtaleterapi. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): På hvilke måter har du blitt verre? Anonymkode: 22ec3...197 Mer negative tanker, tankekjør, depresjon, uro, stress, angst. Anonymkode: 1ed54...62d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så kjipt å høre. Har fått en del forskjellig hjelp. Mest forskjellige medisiner men også litt forskjellig samtaleterapi. Mer negative tanker, tankekjør, depresjon, uro, stress, angst. Anonymkode: 1ed54...62d Hva gjør du for å hjelpe deg selv? Hvordan ser en typisk dag ut? Anonymkode: 0b263...f0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva gjør du for å hjelpe deg selv? Hvordan ser en typisk dag ut? Anonymkode: 0b263...f0c Avledning, pusteteknikker, ut å gå tur, husarbeid, litt jobb. Anonymkode: 1ed54...62d 0 Siter
Livetsperle Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Jeg vil nok ikke tru at den trenger å bli værre men jeg vet at psykiske problemer kan også komme mer k senere k livet fordi man faller i hormoner og dette kan skape både uro, angst og depresjon selv om man gjør det man alltid har gjort før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.