Gå til innhold

Klesvask og oppvask tar ALDRI slutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (33 minutter siden):

Så kan jeg være en motpol her og si at det aldri hoper seg opp.
Jeg bor riktignok alene, men rydder alltid opp etter meg med én gang/underveis i matlaging, tar inn og ut av oppvaskmaskin med én gang, bretter klær og legger de bort så snart de er tørre osv. Jeg er den typen som sorterer sokker før jeg henger de opp til tørk og dermed henger de opp parvis på stativet. Jeg har forøvrig aldri sokketyver heller, for jeg sjekker alltid at jeg legger sokker parvis i maskinen. 

Men som jeg har sagt flere ganger tidligere her inne så er jeg nok over snittet opptatt av struktur og renhold og det er det som holder meg gående selv i dårlige perioder. 

Skulle ønske jeg var som deg. 😅

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske jeg var som deg. 😅

Jeg kan love deg at det ikke bare er positivt. En slags mellomting er nok mest idéelt. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Jeg kan love deg at det ikke bare er positivt. En slags mellomting er nok mest idéelt. 

Ja kan se den. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...