AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Hadde det vært positivt eller negativt? Anonymkode: 049fd...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Det hadde dødd. Sakte, men sikkert. Anonymkode: db888...0d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde dødd. Sakte, men sikkert. Anonymkode: db888...0d8 Det kan godt hende du har rett i. Jeg hadde i alle fall sluttet bruke forumet tror jeg, eventuelt hadde jeg byttet brukernavn veldig ofte. Anonymkode: 049fd...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan godt hende du har rett i. Jeg hadde i alle fall sluttet bruke forumet tror jeg, eventuelt hadde jeg byttet brukernavn veldig ofte. Anonymkode: 049fd...f37 Kan jeg spørre hva du hadde vært redd for? Anonymkode: 93efb...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan jeg spørre hva du hadde vært redd for? Anonymkode: 93efb...8f8 Å bli igjenkjent. Anonymkode: 049fd...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Å bli igjenkjent. Anonymkode: 049fd...f37 Forstår det. Men skriver du noe som kan kjenne deg igjen? Anonymkode: 93efb...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Forstår det. Men skriver du noe som kan kjenne deg igjen? Anonymkode: 93efb...8f8 Ja absolutt. Anonymkode: 049fd...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja absolutt. Anonymkode: 049fd...f37 Ok. Skjønner. Men hadde det vært så ille? Anonymkode: 93efb...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok. Skjønner. Men hadde det vært så ille? Anonymkode: 93efb...8f8 Ja for meg så... Anonymkode: 049fd...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja for meg så... Anonymkode: 049fd...f37 Kanskje du da ikke skulle delt så mye da om det plager deg om det skulle skje. Anonymkode: 93efb...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du da ikke skulle delt så mye da om det plager deg om det skulle skje. Anonymkode: 93efb...8f8 Veldig godt poeng. Er bare at jeg er veldig ensom og forumet fungerer som en erstatning for venner og behandler. Anonymkode: 049fd...f37 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 24. august Skrevet 24. august Men nå er det ikke noe plan om å stoppe anonym posting. Så vissom atte dersom atte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2026 den 18.38): Veldig godt poeng. Er bare at jeg er veldig ensom og forumet fungerer som en erstatning for venner og behandler. Anonymkode: 049fd...f37 Koselig at det gjør det sosialt for deg. Anonymkode: 93efb...8f8 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. august Skrevet 24. august Tillater meg et svar litt på siden. De som spør om råd på psykiatri ville fått langt bedre hjelp om de hadde brukt nick. 1 Siter
Musikk Skrevet 24. august Skrevet 24. august (endret) Det hadde nok død ut💭halv parten er nok anonyme her💭 Endret 24. august av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.