Gå til innhold

Hvordan har du blitt møtt når du selv har foreslått innleggelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det veldig tungt for tiden og vurderer å si til teamet som følger meg opp at kanskje jeg hadde trengt en innleggelse. Men jeg er veldig redd for å bli møtt med avvisning o.l for det hadde gjort det hele mye verre for meg. Hadde derfor vært fint om noen av dere her inne som har erfaring med å foreslå innleggelse selv kunne delt litt om hvordan dere ble møtt 💕

Anonymkode: 4e0d8...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt møtt helt greit. Men etter jeg kom over på TUD så har de lagt meg inn på tvang selv om jeg har bedt om det selv. Men er sjeldent jeg ber om innleggelse selv. Vil som regel ikke legges inn. Men har altså ikke blitt møtt med avvisning. Men jeg er god på å sette ord på hvordan jeg har det. Tror det er viktig å være tydelig. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Har blitt møtt helt greit. Men etter jeg kom over på TUD så har de lagt meg inn på tvang selv om jeg har bedt om det selv. Men er sjeldent jeg ber om innleggelse selv. Vil som regel ikke legges inn. Men har altså ikke blitt møtt med avvisning. Men jeg er god på å sette ord på hvordan jeg har det. Tror det er viktig å være tydelig. 

Takk for svar 💕 Og fint å høre at du har blitt møtt på en grei måte. Jeg er ganske dårlig på å sette ord på hvordan jeg har det desverre. Så hvis de hadde spurt meg om hvorfor jeg ønsket innleggelse nå så hadde jeg nok bare svart at jeg føler at jeg ikke klarer meg hjemme alene mer. Tror du det hadde vært en god nok forklaring? Vet liksom ikke helt hva annet jeg kan si for at folk skal skjønne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar 💕 Og fint å høre at du har blitt møtt på en grei måte. Jeg er ganske dårlig på å sette ord på hvordan jeg har det desverre. Så hvis de hadde spurt meg om hvorfor jeg ønsket innleggelse nå så hadde jeg nok bare svart at jeg føler at jeg ikke klarer meg hjemme alene mer. Tror du det hadde vært en god nok forklaring? Vet liksom ikke helt hva annet jeg kan si for at folk skal skjønne.

Du burde forklare hvorfor du ikke klarer deg hjemme. 

Skrevet
Glitter skrev (49 minutter siden):

Du burde forklare hvorfor du ikke klarer deg hjemme. 

Ja. Tror du det holder å si at det er pga suicidalitet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Tror du det holder å si at det er pga suicidalitet?

Du kan begynne med det, og når du får mer spørsmål om det så svarer du ærlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...