AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har det veldig tungt for tiden og vurderer å si til teamet som følger meg opp at kanskje jeg hadde trengt en innleggelse. Men jeg er veldig redd for å bli møtt med avvisning o.l for det hadde gjort det hele mye verre for meg. Hadde derfor vært fint om noen av dere her inne som har erfaring med å foreslå innleggelse selv kunne delt litt om hvordan dere ble møtt 💕 Anonymkode: 4e0d8...30b 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har blitt møtt helt greit. Men etter jeg kom over på TUD så har de lagt meg inn på tvang selv om jeg har bedt om det selv. Men er sjeldent jeg ber om innleggelse selv. Vil som regel ikke legges inn. Men har altså ikke blitt møtt med avvisning. Men jeg er god på å sette ord på hvordan jeg har det. Tror det er viktig å være tydelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Har blitt møtt helt greit. Men etter jeg kom over på TUD så har de lagt meg inn på tvang selv om jeg har bedt om det selv. Men er sjeldent jeg ber om innleggelse selv. Vil som regel ikke legges inn. Men har altså ikke blitt møtt med avvisning. Men jeg er god på å sette ord på hvordan jeg har det. Tror det er viktig å være tydelig. Takk for svar 💕 Og fint å høre at du har blitt møtt på en grei måte. Jeg er ganske dårlig på å sette ord på hvordan jeg har det desverre. Så hvis de hadde spurt meg om hvorfor jeg ønsket innleggelse nå så hadde jeg nok bare svart at jeg føler at jeg ikke klarer meg hjemme alene mer. Tror du det hadde vært en god nok forklaring? Vet liksom ikke helt hva annet jeg kan si for at folk skal skjønne. Anonymkode: 4e0d8...30b 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar 💕 Og fint å høre at du har blitt møtt på en grei måte. Jeg er ganske dårlig på å sette ord på hvordan jeg har det desverre. Så hvis de hadde spurt meg om hvorfor jeg ønsket innleggelse nå så hadde jeg nok bare svart at jeg føler at jeg ikke klarer meg hjemme alene mer. Tror du det hadde vært en god nok forklaring? Vet liksom ikke helt hva annet jeg kan si for at folk skal skjønne. Anonymkode: 4e0d8...30b Du burde forklare hvorfor du ikke klarer deg hjemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Glitter skrev (49 minutter siden): Du burde forklare hvorfor du ikke klarer deg hjemme. Ja. Tror du det holder å si at det er pga suicidalitet? Anonymkode: 4e0d8...30b 0 Siter
Glitter Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Tror du det holder å si at det er pga suicidalitet? Anonymkode: 4e0d8...30b Du kan begynne med det, og når du får mer spørsmål om det så svarer du ærlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.