AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg husker jeg i årevis omtrent ikke klarte å prate. Hvor alvorlig er det mtp psykisk syk og diagnoser? Anonymkode: 7ad22...8d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg husker jeg i årevis omtrent ikke klarte å prate. Hvor alvorlig er det mtp psykisk syk og diagnoser? Anonymkode: 7ad22...8d6 Jeg har heller nesten ikke pratet de siste årene pga moderat/alvorlig depresjon. Prater mer nå da jeg har hatt bedring. Medisiner er jo også dempende? Anonymkode: 45ccb...830 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har heller nesten ikke pratet de siste årene pga moderat/alvorlig depresjon. Prater mer nå da jeg har hatt bedring. Medisiner er jo også dempende? Anonymkode: 45ccb...830 Dette var da jeg var barn og vokste opp til å bli voksen person. Det forsinket min utvikling fordi jeg holdt alt inni meg og turte ikke snakke omtrent. Jeg er klar over det har ødelagt utviklingen min som barn og tenåring og ført til de alvorlige psykisk lidelsene jeg fikk, samt C Ptsd. Jeg jobber meg igjennom traumene men er veldig mye som jeg har fortrengt som kommer opp igjen hos meg. Anonymkode: 7ad22...8d6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.