Gå til innhold

Pratet nesten ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg i årevis omtrent ikke klarte å prate. Hvor alvorlig er det mtp psykisk syk og diagnoser?

Anonymkode: 7ad22...8d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg husker jeg i årevis omtrent ikke klarte å prate. Hvor alvorlig er det mtp psykisk syk og diagnoser?

Jeg har heller nesten ikke pratet de siste årene pga moderat/alvorlig depresjon. Prater mer nå da jeg har hatt bedring. Medisiner er jo også dempende?

Anonymkode: 45ccb...830

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har heller nesten ikke pratet de siste årene pga moderat/alvorlig depresjon. Prater mer nå da jeg har hatt bedring. Medisiner er jo også dempende?

Anonymkode: 45ccb...830

Dette var da jeg var barn og vokste opp til å bli voksen person. Det forsinket min utvikling fordi jeg holdt alt inni meg og turte ikke snakke omtrent. Jeg er klar over det har ødelagt utviklingen min som barn og tenåring og ført til de alvorlige psykisk lidelsene jeg fikk, samt C Ptsd. Jeg jobber meg igjennom traumene men er veldig mye som jeg har fortrengt som kommer opp igjen hos meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...